fallback

Какви проблеми дава новата Skoda Octavia?

Най-честите оплаквания на собствениците са от работата на инфотейнмънт системата и софтуера

Чешкият автомобилен производител Skoda представи новото поколение на най-популярния си модел Octavia в средата на ноември миналата година. Сега специалистите от чешкия сайт Auto.cz, след като проучиха отзивите на собствениците на новото поколение на модела, стигнаха до извода, че основно те се оплакват от работата на информационно-развлекателния комплекс и софтуера.

Сайтът посочва, че собствениците на няколко автомобила се обърнали към оторизираните сервизи за актуализация на "фърмуера" на мултимедийната система, тъй като гласовият асистент Лаура не разбирал родния чешки език. Проблемът бил решен чрез инсталиране на една от софтуерните опции, но понякога в резултат на ъпгрейда, се повреждал блокът за управление на въздушните възглавници, в резултат на което трябвало да бъде инсталиран нов.

Един от собствениците се оплакал, че гласовият асистент живее свой живот. "Веднъж Лаура започна толкова дълго търсене в мрежата, че  мултимедийната система беше принудена да се рестартира", каза той. Освен това собственикът подчерта, че системата за старт-стоп не работи правилно, а радиото се изключва от само себе си.

Наред с гореспоменатите недостатъци, новото поколение на Octavia има проблеми със сдвояването на джаджи чрез Apple CarPlay и Android Auto, както и със свързването с Wi-Fi от iPhone.

Снимки от теста драйва на Skoda Octavia - в галерията:

Заслужава да се спомене един интересен и засега единствен случай, при който дисплеят на информационно-развлекателната система променил цвета си, след като автомобилът престоял известно време на слънце. В този случай рестартирането й било безрезултатно и собственикът бил принуден да смени комплекса.  

fallback
  • #9
    Мнение ( преди 3 години )
    Eгати *** трябва да си, да си купиш на тия цени новата Октавия. Взех да избирам за себе си,с екстри, автоматик - Октавията отива на 60 хил.,лв!!!!!!! За тая цена ново бмв 2 гранд купе можеш да си вземеш, базов вариант наистина. Или мерцедес А класа, с екстри. За 57 хил - Пежо 508 GT line, пълно с екстри. Рено меган автомат максимално ниво+всички възможни ексри за 40 хил. Фиат Типо за 23 хил, т,е, почти 40 хил.надолу!Ало, Шкода, нерде ЯмбУл, нерде Стамбул май май?
  • #8
    Тц ( преди 3 години )
    Айде *** пак намеси Toyota. Ганчовци, въпреки това което пишете за Toyota, тя си остава марка номер ЕДНО. Коментирайте си евтиния вурст.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Софтуереа вероятно го пишат във "Вистеон" - България. От външни фирми са разработките на тези софтуери по автомобилите
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Естествено, така е с новите модели, трябва да се изчака първите тестери да проверят как е, да се отстранят проблемите и тогава се купува.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    В една тема за ел. колите писах че ФВ просто няматдостатъчно и/или компетентни софтуерни инжинери и затова имат бая труд да хвърлят в тази насока, а ето че и колите от ново поколение макар и с ДВГ си търсят майстора:)))))
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    напълно нормално за фолксваген... сама да се заключва/отключи , прозорците решават и се свалят посред нощ.. такива веща сме виждали в компанията майка мноого пъти
  • #3
    Шкодист ( преди 3 години )
    Поне е софтуера - ще платят на някого и ще им напишат хубав. Ако другото е дроб не се оправя лесно.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Немци и софтуер...
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Гледайте края на видеото на Marek Drives да ви каже за грешките които е срещнал за няколко дни тест драйв - освен асистента, кийлес-а постоянно си губи ключа, парктроник/самопаркирането откача. Имах големи очаквания за тази Октавия, ама софутерно са й таковали таковата.
fallback
Последни