През годините AC Schnitzer се наложи като един от най-сериозните тунинг специалисти, работещи по моделите на BMW, а освен това историята на компанията изобилства от състезателни успехи точно с колите на баварците. Затова и проектите на AC Schnitzer обикновено се радват на сериозен интерес, а сега е ред на M8 Competition.
На пръв поглед точно M8 Competition няма нужда от още мощност, но при версията на Schnitzer тя вече е 720 конски сили, което е увеличение с 95 коня спряно оригинала. Промените по 4,4-литровия V8 двигател S63 с две турбини са постигнати само с нов електронен блок за управление на мотора, няма механични доработки.
От Schnitzer няма данни как се променя динамиката на автомобила, но със сигурност той ще ускорява по-бързо от серийния M8 Competition, който покрива спринта от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди. Максималната му скорост е 304 км/ч с пакета M Driver.
Като цяло обаче промените по M8 Competition са скромни – нова спортна ауспухова система, снабдена с клапани, за да се регулира нивото на звука в зависимост дали колата минава през градска зона или водачът иска да атакува планината. Като опция се предлагат и нови ауспухови накрайници.
Добавените аеродинамични елементи също само подобряват базата, върху която стъпват – по-агресивен сплитър отпред и по-голям спойлер отзад, за по-добра стабилност при висока скорост. Част от пакета е и възможността за снижаване на окачването, както и избор на джанти от лети сплави с размери 20 и 21 инча.
В интериора промените явно са оставени за друг път – все пак перцата за смяна на предавките са алуминиеви, което е почти всичко, осигурено от тунинг компанията. Целият пакет подобрения се предлага и за M8 Coupe и Cabriolet, както и за Gran Coupe, но още не е оповестена цената му.
Снимки: AC Schnitzer