fallback

Nissan Qashqai на старо – какво да очакваме?

Експерти разкриват силните и слабите страни на първото поколение на кросоувъра

Nissan Qashqai не е нито първият, нито дори стотният кросоувър в историята на автомобилната индустрия. Много марки вече повече от 10 години произвеждат автомобили от този сегмент. Моделът на Nissan обаче се утвърди като един от най-знаковите на пазара, тъй като се появи през 2008 година, когато кросоувърите не бяха толкова популярни. Още повече, че той беше сравнително по-евтин, а в същото време и не по-малко надежден

Преди 7 години японският производител пусна второ поколение на Qashqai, което съответно доведе до намаляване на цената на първото. То продължава да се радва на стабилен интерес на пазара на употребявани автомобили, като е представено в два варианта – стандартен с 5 места и удължен (+2) с две допълнителни седалки. Заслужава ли си покупката, разкриват експертите от изданието Car.

Вижте силните и слабите страни на кросоувъра в галерията:

Снимки: Nissan

fallback
  • #14
    Сали ( преди 1 година )
    Някой имал ли е проблем със скорости
  • #13
    Вин ( преди 3 години )
    Да допълня предния си пост! На дръжката на задния капак с времето се чупят пластмасовите държачи, но след отваряне ги подобрих с метални, вместо да купя нова. Преди седмици смених счупена ръкохватка на задна врата отвътре. През онлайн магазин си купих две (лява и дясна) за 33лв. с доставката. Амортисьорчетата на задния капак също ги сменях на деветата година някъде. Оригиналните гуми Бриджстоун изкараха до 90 000км., като се извади пробега със зимни, около 70 000. Накладки предни, задни- веднъж.
  • #12
    Факт ( преди 3 години )
    Позната взе първа генерация от нова. Градска пудра. На трета или четвърта година обадиха такава цифра за ремонти при пълна диагностика (спомням си само заминали амортисьори от изброените неща за смяна; кола виждала само асфалт и женско каране до пазар и училище), че вместо да я прави, направо я продаде. Горкият втори собственик... Не е справедливо, ама като си дал торба пари за еднодневен ***, справедливо ли е и спрямо теб? Мазда, Нисан за мен са японските москвичи, ако и да имат попадения.
  • #11
    LDV ( преди 3 години )
    На някого да му се е случвало да е паднал единия фар за мъгла от калника от първо поколение Nissan Qashqai?
  • #10
    Вин ( преди 3 години )
    Само да информирам, не да споря! Кашкай 01.2008, 2.0 бензин, автомат,. 104 000км, един собственик. Сменени няколко крушки на късите, една на мигач, задни тампони на носещата рама на двигателя, тампони на ушите на задни амортисьори, масло на cvt-то на 90000км.Колата върви като при покупката и! Недоволен съм от качеството на тапицерията и гумираната боя по таблото и ръкохватките. Не я продавам, че да я хваля!!!
  • #9
    Доволен собственик н ( преди 3 години )
    Имам новия модел с новия бензинов мотор, произведен през 2020 г. Пъргав и еластичен, тих и доста мощен. Интериора е доста по-качествен от този в сравними модели - Камик, Ес-крос, Опел и други, има сериозно обезшумяване, а панорамния покрив... нямам думи. Пожелавам на всеки да има възможността и по-скоро смелостта да си купи нов автомобил.
  • #8
    Човека с Нисана ( преди 3 години )
    Само да Ви кажа! Новата версия на Кашкай от 2019 г. е супер. Много неща вече не са същите, спрямо по-старите модели. Особено с двигателя, съвместна разработка с Мерцедес. Смятам, че българина не е забогатял от честна работа, за да си позволи Мерцедес, БМВ или Ауди, нови!!! За момента японските автомобили са номер едно. Само да припомня измамите в заводите на Фолксваген с отработените емисии. Така, че продължавайте да плащате на германците марките!!!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Карам един 10-годишен Меган и първият път като се качих на такъв нисан бях изненадан от "липсата" на пространство , после ги паркирахме един до друг и си обясних защо . Трябва да се има предвид че е тежък и окачването му не е толкова здраво , за междуселски пътища в България
  • #6
    356 ( преди 3 години )
    От една страна такива детски болести има почти всеки модел, на почти всяка марка. Разликата е че при някой марки те са не дотам дразнещи, несъществени и се проявяват доста късно през живота на колата. Такъв е моят случай. А при некой други, се почва с любимите сервизи, още от първото седане :))
  • #5
    z ( преди 3 години )
    Qashqai са твърде евтина изработка.Погледнете в българския форум на Nissan официалния отговор на производителя относно износването и ресурса на агренажната верига. Пълна скръб за SUV.
fallback
Последни