На пръв поглед звучи странно, но актуалното поколение на Nissan GT-R (R35) навърши 13 години и засега от японската компания няма кой знае колко подсказвания за това кога ще се появи наследникът му и какъв точно ще е той. Може би защото сега Nissan си има по-сериозни проблеми, обаче е сигурно, че GT-R ще продължи да съществува, което е добрата новина.
За тези 13 години едва ли остана тунинг компания и независим дизайнер, които да не са се пробвали да подобрят, разкрасят или просто променят GT-R, като с оглед на техническите данни на автомобила, напълно разбираемо е, че повечето се упражняват в областта на оптичния тунинг.
Смята се, че на единия полюс е компанията Liberty Walk с бруталните си доработки на японската класика, а сега се появи претендент за позицията в другия край на спектъра – най-скромните и внимателни промени по дизайна на GT-R.
Този кандидат е независимият дизайнер Калим Озиар, който използва една интересна идея, появяваща се често при японските модели – промяна във външния вид, която да наподобява на кимоно. Интересното е, че Nissan използва сравнението с кимоно при представянето на оцветяването на болидите си във Формула Е за наскоро завършилия сезон №6 в историята на шампионата за електрически автомобили.
Калим акцентира на разширяването на калниците, не толкова на праговете, добавянето на агресивни вежди и леки промени във формите на задницата. Под задната броня се появява дифузьор, който ще е много полезен при забавления на писта. Според него, със сдържаните промени във външния вид на колата и добавянето на привличащата погледите синя боя може да се постигне ефект, съизмерим с преработването на почти цялото купе на колата.
Снимки: Кalim_gh, Nissan, Liberty Walk