IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota продължава да вярва в седаните

Японският производител се надява да увеличи пазарния си дял в сегмента

Докато водещите производители масово се отказват от класическите седани в полза на кросоувърите, в Toyota отбелязват ръст на продажбите на такива автомобили и са готови да се борят за увеличение на пазарния си дял в този сегмент.


Toyota Camry


Според вицепрезидента по маркетинга на американското подразделение на компанията Синтия Тенхаус, седаните имат бъдеще и то е повече от позитивно. Тя очаква през 2020 година продажбите на нови автомобили от този клас само в САЩ да достигнат около 4 млн. бройки. В Toyota смятат, че липсата на сериозни конкуренти, ще позволи на компанията да завземе по-голяма част от този пазар, като продаде не по-малко от 750 000 екземпляра.

Статистиката показа, че през 2019 година около 1/3 от собствениците на седани на японската марка са направили нова покупка и при нея са останали верни именно на модел с 4 врати.

„Определено, това е сегментът на пазара, в който искаме да присъстваме най-сериозно. А това, че конкурентите се отказват от седаните си, може само да ни радва“, категорична е Тенхаус.

В продължение на 18 години Toyota Camry си остава най-продаваният лек автомобил в САЩ, като през първите 2 месеца на годината, преди страната да бъде обхваната от коронавирусната пандемия, популярността на модела се покачи с 12,5%. Хибридният вариант записва ръст от 16,2%.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тойота ( преди 3 седмици )
    Екстра са си тойотките, не напразно са N1 в света. А това, че на някой не му харесват не е болка за умиралка, щото така е устроен света, да сме различни. Та както и с всичко останало на тоя свят - разнообразието му е майката, за всекиго по нещичко...
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 1 месец )
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Що Тайота е лидер щото продава в Америка а що продава в Америка щото Америка се напълни с азиатци.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    Всичко си зависи от всеки. Е като има комбита всички които ги имат, всеки ден ли ги пълнят до горе, или дрънкат празни, като има всъдеходи да не би да ги карат в камънаците по цял ден, като има ванове да не би да се качват по 7 човека вътре да се возят.Така е и седана има и приложения и ограничения, но най-вече си зависи от собственика, дали той си е избрал оптималният тип автомобил. Аз съм за това, да няма световна мода,която да променя вкусовете, а да има за всеки,каквото му трябва най-много.
  • #3
    18 rate up comment 5 rate down comment
    До номер 1 Ганьо ( преди 1 месец )
    Да кажеш че марка НОМЕР ЕДНО е посредствена и изостанала.... освен че си ЗЛЕ, ами си и професор Ганьо. Хубавото е че Toyota ще си остане НОМЕР ЕДНО, а лошото че ти ще си останеш Ганьо. Съжелявам... но това е положението.
  • #2
    23 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако кажеш, че Тойота е посредствена и изостанала компания, значи си много ЗЛЕ!!!
  • #1
    4 rate up comment 41 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Седанът е напълно безсмислена форма. Дълга кола с малък и неудобен багажник. Символ на пилеенето. Особено маломощни каруци като Тойотите, които дори нямат престижа на представителните марки. Не случайно пазарът постепенно ги избутва в бунището на историята. Затова толкова добре пасват на Тойота - марка, затънала до гуша в посредственост и изостаналост.