IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz E-Class на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на поколението W212

Mercedes-Benz Е-Class е сред най-популярните модели на германския производител, а поколението W212 вече се предлага на сравнително разумни цени, което го прави и особено популярно на пазара на употребявани автомобили. Затова експертите от Autoweek разгледаха силните и слабите страни на луксозния седан, за да може евентуалните бъдещи купувачи, да преценят дали си заслужава парите. Както и какви подводни камъни да очакват, когато им се наложи да обслужват или ремонтират автомобила.

Поколението W212 на бизнес-седана излезе през 2009 година, като компанията от Щутгарт оборудва модела с широка гама силови агрегати. Сред тях има бензинови и дизелови мотори с обем от 1,8 до 6,2 литра. През 2013 години E-Class претърпя сериозен фейслифт, при който инженерите на Mercedes-Benz отстраниха някои технически недостатъци на модела.

Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Марчело ( преди 3 седмици )
    Абе не е най добрата марка все пак
  • #39
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това за скоростната кутия издържаща цели 250 000 км, ме подсети за бившият ми испански шеф, има предната Е-класа и след 11 години и 264хил км се бръкна 2800€ за скоростна кутия и след 6 месеца още 750€ пак за скоростна кутия , но "за друго нещо" ... Та напълно вярвам че почти сигурно че като си купите перфектния нов внос - ще опрете до варненския майстор на автоматици.
  • #38
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Кокимотоо ( преди 1 месец )
    Всеки който си купи мерцедес след 2010 мислейки, че ще кара здрав автомобил от класа жестоки се лъже[да не споменаваме и другите две немски марки]. Сервизацията на един такъв автомобил е убийствена, пътят с нея не сигурен, 8 месеца от годината е в ръцете на собственика, 4 в на майстора. Единственият плюс е при инцидент, по скъпа кола по сигурна, и струва скъпо на собственика. Трите марки буквално, както каза един колега в постовете изхранват сервизите в Бг.
  • #37
    7 rate up comment 8 rate down comment
    dakk ( преди 1 месец )
    Такъв автомобил единствено под 100 000 км. реални , с история и допълнителна гаранция от официален дилър. За долоспоменатите марки бих добавил че имат перфектен маркетинг . С две думи не са това за което ги представят. Това са марки автомобили за правене а не за каране.
  • #36
    12 rate up comment 2 rate down comment
    dakk ( преди 1 месец )
    Ми очаква се в 90% процента от случаите да бъде автомобил здраво каран , добре подържан до момента в който се налага ремонт от хиляди евра и тогава към Бг.Километри над 300 000 минимум.Понеже карах 12 г. автомобил от тази марка и само инатлъка ми ме спираше да се отърва от нея (голяма грешка) при стоенето в сервизите нон стоп ви казвам че автомонтьорите се издържат от Мерцедес , БМВ и Ауди. И това е не защото са лоши автомобили а че ние ги купуваме на края на живота им.Такъв автомобил ....
  • #35
    11 rate up comment 1 rate down comment
    w221 ( преди 1 месец )
    Гледам, че тука основно коментират такива: "един приятел така", "Един приятел онака"...Бе, хора идете в статиите за коли, каквито там имате, ако изобщо имате, и ни оставете на мира със злобните си забележки!!!
  • #34
    5 rate up comment 3 rate down comment
    U2 ( преди 1 месец )
    до 27. Какво общо имат СLA и Hyundai Sonata,....!? Едното е СУВ в С-сегмента, другото седан в D-сегмента. Абсолютно различни като автомобили. Изненадвам се на невежството! P.S: Е-класата също не е в класа на Сонатата. Тя е в по-горния, Е-сегмент. Просветете се малко преди да се правите на компетентни!
  • #33
    1 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Един приятел си поръчка "жип" GL. Чака го 12 месеца от Щатите, някъде в Калифорния ли не знам къде ги правили. Изсипа един чувал пари и след 6м му се пукна блока.. Направо закривай тая смешна марка.
  • #32
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #30 Имам 2 приятели единия фен на Мерцедес, другия на БМВ. И двамата карат перфектни и безпроблемни коли като ги питаш, но почти всеки път като се видим или тамън са ходили или ще ходят на майстор.
  • #31
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Леле колко бай ганьовщина в коментарите... тая нация трябва да я затрие ковида, безнадежна е.