fallback

Склад със забравени съкровища бе открит в Китай

Най-впечатляваща находка е Porsche Carrera GT, изоставено през 2012 година

Богатите китайци имат слабост към скъпите и бързи автомобили, но твърде често се сблъскват с интересен проблем – не могат да демонстрират богатството си. Причините са различни – трудно е да докажат доходите си, подобен блясък не се приема добре от управляващата партия и естествено, веднага ще бъдат заподозрени за корупция. Което означава, че понякога в Китай се появяват и изчезват редки и интересни автомобили, чиято съдба е подвластна на тази на собствениците им. 

 

Като това Porsche Carrera GT, изоставено и забравено в някогашно дилърство на Ferrari и Maserati в Гуанджоу. Според информация на Periodismodel Motor това е било първото Carrera GT в Китай и колата е имала двама собственици преди да се озове в дилърството, но не е ясно дали е била оставена там, за да се продава или само на съхранение. 

Бизнесът на дилърството започнал да отслабва през 2007 година, а след това навлязъл в труден период след поредната офанзива на китайските власти срещу корупцията и „прекомерната консумация”. Естествено, споменатите в началото китайци спрели да купуват скъпи спортни коли и фирмата затворила. Авторът на снимките твърди, че колата седи в сградата от 2012 година насам, а заедно с нея там са складирани и Chevrolet C5 Corvette Z06 и Ferrari 575 Superamerica – пак автомобили, които трудно ще останат незабелязани на улицата. 

Покритото с прах Carrera GT носи номер 1255 от производствената серия, включваща едва 1270 коли, а цветът му – червен металик Занзибар издава, че всъщност става въпрос за още по-рядък екземпляр – в Porsche са произвели точно 3 бройки Carrera GT в този цвят. Естествено, дългият престой се отразил зле на автомобила, със сигурност има изсъхнали гумени елементи, скъсани съединения и т.н, но в подходящи ръце, това Porsche Carrera GT може да се върне към живот. 

Още снимка на автомобилите - вижте в галерията:

За това обаче трябва да бъде решен казусът със собствеността на колата, като е напълно възможно тя да бъде прибрана от държавата за неплатени данъци, укрити доходи или някоя друга подобна причина. 

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Виж ся. Като искам кола за всеки ден, ще си купя кола за всеки ден. Когато искам да карам и топките да ми настръхнат от рев на мотор, вибрации и усещане за опастност, динамика и изгорели гуми - ще си купя такава кола. Просто чисто физически няма как да съчетаеш едното с другото. Щото едното изключва комфорта и удобството. Това е.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Порше е най-комплексната и универсална кола.Можеш да отидеш с нея до магазина да си напазаруваш или до работа без да се натовариш въобще с градския трафик и неравностите по пътя няма да ти причинят болки в кръста и по цялото тяло,а можеш и да отскочиш до някоя писта и да я разтъркаш баш кат си требе да направиш 4-5 старта с лаунч контрола и после комфортно да се прибереш. Е, това всичко отличава Порше от всички останали от този род автомобили.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Че кой е казал, че една кола трябва да е бърза, за да е яка за каране. Това е точно *** мисленето. Една от най-добрите коли за каране е Мазда Миата. Имаш нужда от добра настройка на спирачки, управление и скорости. Добро взаимодействие между системите. Добра обратна връзка. Това са важните неща за карането, не скоростта. Ей че невежи...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Винаги съм възприемал Ферари като марка за карачи, а Порше като марка за градски новобогаташи. Все пак първите доскоро обръщаха внимание само на мотора и шасито, като интериорите им бяха основно спартански...
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Ферарито е за позьори Порш за карачи
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе дайте ми Ферарито. Поршето да си е специално колкото си иска...
fallback
Последни