IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващото BMW M5 ще има 1000 коня... но не и резервоар

Баварците превръщат емблематичния седан в електромобил, но ще има и хибридна версия

Класическите фенове на BMW вероятно ще се възмутят до дъното на душата си, когато чуят, че компанията планира следващото М5 да бъде... електромобил. Но баварците са измислили добър начин да ги убедят: въпросният електромобил ще разполага с умопомрачителните 1000 конски сили, почти двойно повече от сегашния модел.
   
   
BMW M5 Competition
Най-мощното М5 в историята - текущото Competition - разполага с "едва" 625 конски сили. Бъдещата електрическа версия почти ще удвои този показател


Информацията е на уважаваното британско издание Car, което се позовава на източник от самата компания. Според него следващата генерация на легендарния спортен седан ще дойде през 2024 година и ще има два варианта: чист електромобил, който да се конкурира с машини като Porsche Taycan Turbo S, и хибрид с бензинов двигател и около 750 коня.

Електрическата версия ще ползва цели три електромотора - един за предната ос и по един за всяко от задните колела. Общата им мощност ще е около хиляда конски сили. В момента Competition, най-мощната версия на M5, предлага 625 коня. Taycan Turbo S, електрическият модел на Porsche, има 761 коня, а Tesla Model S Performance стига до 836 коня от двата си електромотора.
  
  
BMW-iNEXT-2

В следващите две и половина години BMW трябва да предложи на пазара 25 електрически модела, начело с новия си флагман iNext
  
  
За онези, които въпреки това не са склонни да преминат в електрическия лагер, BMW подготвя и хибридна версия, която ще ползва еволюция на 4.4-литровия V8 двигател, разработена за новия X8 M.

Плановете на баварския гигант предвиждат гамата да включва 25 електрически модела до 2023 година. Освен вече лансираните i3 и MINI Cooper SE, това ще включва iX3, i4, флагмата iNext, както и изцяло електрически версии на Серия 5, Серия 7 и Х1.


 

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    1000 коня убиец на поршета
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    kroko85 ( преди 4 години )
    и поредния немски *** хаха бмв какви традиций имат това да не е тойота която пройзвежда серийно хибриди от 97 год насам , но има и заблудени мазохисти с пари който колкото и да им е вътре финансово немския *** ще е най великия ***
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ники ( преди 4 години )
    Електромобила е като диарията никога не знаеш дали ще стигнеш на време
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Jalki podobiq na koli
  • #5
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 4 години )
    До 5 и какво значение има, че е с хиляда коня, като освен на Дино тест на друго място повече от 4-500 няма да можеш да сложиш посмъртно на пътя. Ти сигурно и по-малко щото най-вероятно си и калпав шофьор.
  • #4
    22 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 4 години )
    Цената на бензина падна - йехаааа! Цената на бензина скочи - ееее е.*** ***! И така те държат за топките. А ток произвежда всяка държава и всяко частно лице ако поиска. Като домашната ракия. Всяка къща е с контакт, в никоя няма петролен кладенец и рафинерия. Петрол значи poбcтвo.
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    BMW AG ( преди 4 години )
    18 декември 2017: централата на BMW AG в Мюнхен грейва като 99-метрова батерия с надпис "THE FUTURE IS ELECTRIC". Останалото е история.
  • #2
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 4 години )
    Пълни нещастници, стига с тия *** тостери на колела бре. Добре че вече си имам едно с 4,8 V8 и ще си го гледам като писано яйце докато мога, пък и цената на бензина падна, така че BMW, и всички други дръвници да го барат с жалките си електромобили.
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    R.I.P. BMW