fallback

7 двигателя, които спокойно правят по 500 000 км

Ако търсите дълъг живот, насочете се към бензинов агрегат без турбо

Някога животът на един автомобил се определяше преди всичко от качеството на купето и от това доколко податливо на ръжда е то. Сравнително просто устроените двигатели обикновено го надживяваха и беше обичайна практика просто да се подмени ръждясалата "опаковка", за да стане колата като нова. В наши дни е точно обратното: технологиите напреднаха и податливи на ръжда купета почти не са останали на пазара. За сметка на това двигателите стават все по-сложни: с турбокомпресори, малки обеми и високи степени на сгъстяване, и с директно впръскване. Днес животът на автомобила зависи в най-висша степен от мотора под капака. Ето седем агрегата, които са достатъчно семпли и надеждни, за да изкарат без проблем 500 000 км без съществени ремонти. При правилната поддръжка, разбира се.

7 двигателя, които спокойно минават 500 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    До #1 ( преди 4 години )
    Хи хи ква нужда има от талиги в електротранспорта има идея си нямаш, осма те вземат))))
  • #9
    plamen__66 ( преди 4 години )
    Ще Ви кажа за едни мотори дет им викат вечни на Мерцедес124 (250 и 300).Това са истински мотори .На 2 000 000 000км.го продадох и вече 4гд го карат без да е отварян.Преди да го продам смених съединителя и на феродовия диск до пружините щампата 1992 стоеше
  • #8
    Чук ( преди 4 години )
    Е *** освен немски легени топфулмакс мега барутници на 143к реални друго не признава...качва се и кара)))) ха ха ха
  • #7
    до №2 ( преди 4 години )
    А влез у Мобиле/но не Бг/ и ще видиш само Mercedes, BMW и VW !!
  • #6
    Somebody ( преди 4 години )
    И откога атмосферния бензинов мотор е еталон за дълговечност? Дизеловия двигател превъзхожда бензиновия в това отношение многократно, факта, че кола, която е на 600 000 километра в Германия се продава тук за кола на 160 000, кара се още 10-15 години тук незнайно колко километра, реално без читаво обслужване и въпреки това не се предава, е достатъчно показателен. Атмосферния бензинов мотор прехвърлил 300k е към края на живота си, а компресията, където изобщо я има е съвсем мижава.
  • #5
    propov ( преди 4 години )
    И кому е нужно да кара малолитражката си 500 хил км. ? Аз не разбирам що за мазохист трябва да си та да караш над 20 год. такава кола. Пък ако става дума да я купиш на старо, то няма как да знаеш как е потдържана, така че и в това няма смисъл. Тия коли като направят 200 хил и 15 години са за оня свят вече. Купето е омекнало, нямаш никаква торсионна устойчивост. Опасно пътно поведение.При един удар ще се сгъне като мокър вестник.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Гледам само бензинови мотори показани. Иначе от собствен опит мога да препоръчам 2 нафтови- D4D на тойота малката версия 1.4 90 к.с. и вагенския 1.2tdi 75к.с. Комън рейл. Втория е и суперикономичен все едно карате на газ. Ярисчето и полото бяха служебни и се юркаха всеки ден жестоко. Тойотката се продаде наскоро , полото не мога да кажа ,че е безпроблемно покрай проблеми с електрониките и климатика, но моторчето е желязно. Пробега съответно малко над 400 и малко под 400 хил.км .
  • #3
    до 1 ( преди 4 години )
    на практика всяко пежо, стигнало до горубляне или дупница, е на два пъти по толкова минимум. 1.6 атмосферен е идеалната формула за мотор, ако не искаш кой знае каква динамика, а просто да ти служи вярно
  • #2
    83 ( преди 4 години )
    Влезте в някой американски сайт за коли втора ръка и задайте критерий над 500 000 мили, резултатите ще са само тойоти и хонди и тук таме някой Нисан v6. Това е полижението. За съжаление в Европа са слагат турбини, които износват живота и се цели мощност и нисък разход, а не издържливост.
  • #1
    Колю Курудръвчеф ( преди 4 години )
    ПИЖО И ПЕНА АКО ИЗДЪРЖИ 150000КМ ,АЗ ТРАМВАЙ СТАВКАМ!!!???
fallback
Последни