fallback

7 двигателя, които спокойно правят по 500 000 км

Ако търсите дълъг живот, насочете се към бензинов агрегат без турбо

Някога животът на един автомобил се определяше преди всичко от качеството на купето и от това доколко податливо на ръжда е то. Сравнително просто устроените двигатели обикновено го надживяваха и беше обичайна практика просто да се подмени ръждясалата "опаковка", за да стане колата като нова. В наши дни е точно обратното: технологиите напреднаха и податливи на ръжда купета почти не са останали на пазара. За сметка на това двигателите стават все по-сложни: с турбокомпресори, малки обеми и високи степени на сгъстяване, и с директно впръскване. Днес животът на автомобила зависи в най-висша степен от мотора под капака. Ето седем агрегата, които са достатъчно семпли и надеждни, за да изкарат без проблем 500 000 км без съществени ремонти. При правилната поддръжка, разбира се.

7 двигателя, които спокойно минават 500 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #40
    Vlado6410@gmail.com ( преди 3 години )
    Дачиа сандеро 1.4 служебна кара се като за последно 250хил.реални не харчи грам масло, вьрви доволно
  • #39
    селянина ( преди 3 години )
    сеат ибиза 2011г. 900 и кусур, гони милион. само сипваме евтина нафта от магарешки и караме. даже и крушки на ламбите не гори..баси колата майна. разход 2,5 на100 . екомотив версия ..е тва е
  • #38
    анонимен ( преди 3 години )
    дачия логан на 999.000 км . не гори масло..даже и нафта... кола пушка не трака ,не ***... качествени матряли... кола мечта.... майтап бе уйли ..бракувахме я на 120 хиляди км
  • #37
    Rad ( преди 3 години )
    BMW 318IS КОЛАТА Е НА 670 000 без ремонти по двигателя!
  • #36
    анонимен ( преди 3 години )
    БМВ е 36 320и 95та година над 500хил.км.още и не бута масло
  • #35
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    на рено моторчето и да издържи (все пак навремето Порше го е направил) всичко останало е леш!
  • #34
    Жоро ( преди 3 години )
    Ауди б4 2.0 АБТ 90 коня. Вярно, много стар мотор, но от всички таралясняци, дето съм карал, от този мотор имам най-приятни спомени. Супер евтино обслужване, дето се казва и без да си много разбирач и ти може да си му смениш ремъците. Място околна двигателя - бол. Тиха и равномерна работа на мотора и прилична мощност за 90 коня. Плюс и ниския данък. Самата Б4 вози меко и комфортно, но минус и е леката задница, което я прави доста нестабилна на завои, съчетани с хлъзгава настилка.
  • #33
    Готин ( преди 3 години )
    Двигателите с име Клион-Фонте са най доброто нещо произведено в Европа за всички времена, а двигателят C1J с атмосферно пълнене и с обем 1397 см3 и 93 к.с мощност, разработен от Години и монтиран на R 5 и R 11 в периода 1981-1985 г. са ненадминати и до сега. Цените на тези автомобили в момента са между 15 и 55 хиляди евро.
  • #32
    анонимен ( преди 3 години )
    Таксиметрови автомобили независимо от марката , преди милион км , никой не ги спира. , цялата фатка е , че един автомобил се съсипва не от многото км, а от неправилното ползване и поддръжка. Няма как зимата да палиш при -10 за да идеш за хляб и после да се оплакваш че колата не става
  • #31
    анонимен ( преди 3 години )
    Renault Espace Quadra mk2 2.2 108hp 1992- 19961 117 000km Без проблеми по двигател и скорости. Най чести проблеми жила на ръчна, термостат и букси на фаровете
fallback
Последни