Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.
Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot 107
В случая става дума за два автомобила - Peugeot 107 (на снимката) и Citroen C1, които на практика са напълно еднакви, но се продават като различни модели. Субкомопактните машини са предназначени най-вече за женската аудитория, но въпреки това неийните създатели са усложнили максимално конструкцията - явно преценявайки, че дамите така или иначе ще търсят специализирана помощ при всякакви проблеми.
В случая става дума за два автомобила - Peugeot 107 (на снимката) и Citroen C1, които на практика са напълно еднакви, но се продават като различни модели. Субкомопактните машини са предназначени най-вече за женската аудитория, но въпреки това неийните създатели са усложнили максимално конструкцията - явно преценявайки, че дамите така или иначе ще търсят специализирана помощ при всякакви проблеми.