Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.
Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):
Citroen C1
За да се достигне до фаровете на Peugeot 107 и Citroen C1 (на снимката), се налага свалянето на предната броня. Като цяло тази процедура не е от най-сложните, но и тук се налага отвиването на няколко винта, които държат бронята от двете страни. В полеви условия, както сами се досещате, това не е никак лесно, особено ако трябва да се направи от дама.
За да се достигне до фаровете на Peugeot 107 и Citroen C1 (на снимката), се налага свалянето на предната броня. Като цяло тази процедура не е от най-сложните, но и тук се налага отвиването на няколко винта, които държат бронята от двете страни. В полеви условия, както сами се досещате, това не е никак лесно, особено ако трябва да се направи от дама.