fallback

Ford Puma ST идва с 3 цилиндъра, но с 200 коня

Спортната версия на кросоувъра дебютира през септември

Възраждането на Puma от Ford, вече като кросоувър, наследил някогашното достъпно спортно купе, стартира успешно, а развитието на новия модел ще включва и по-спортната версия ST. Puma ST трябва да се появи на 24 септември и вече се знае, че ще получи 1,5-литровия 3-цилиндров EcoBoost двигател, който се използва и при Fiesta ST, чиято платформа ще се използва и при по-спортния кросоувър. 

От Ford гъделичкат интереса на аудиторията, която вече привикна към особеностите на малките по обем бензинови турбо мотори и обещават механична трансмисия и предно предаване.

Puma ST ще дебютира на пазара с по-ниско и по-твърдо окачване, по-нисък център на тежестта и диференциал с ограничено приплъзване за още по-спортни усещания на борда.

Последното ще се предлага като екстра, както и системата за лаунч контрол, а Puma ST ще е лидер в сегмента си с появата на векторните пружини, които присъстват и при Fiesta ST и осигуряват по-добро поведение на колата на влизане в завоя, както и по-предвидими действия на задния мост.

1,5-литровият двигател е с мощност 200 конски сили при Fiesta ST и според непотвърдена информация в компанията нямат планове да променят това за Puma ST. 

 

Предполага се, че в близко бъдеще точно Puma ще смени Fiesta като WRC автомобила на марката и M-Sport в световния рали шампионат, така че лансирането на ST версия за моделната 2021 година става повече от задължително. А и на няколко пъти вече папараците заловиха прототипи на Puma ST по време на изпитания на различни европейски трасета – от Румъния до Великобритания.  

fallback
  • #6
    raiders ( преди 4 години )
    Харесах си форд фокус, нов модел 2019 всичко хубаво, викам 10к на година само бензин ми трябва, но 3 цилндъра 1.5 150к.с. няма как да си купя. За 200к.с. да не говрим, един 4R също може да е иконичен и мощен, но пуста иконмия...
  • #5
    бъчваря ( преди 4 години )
    Не знам някой да си купува спортен модел, за да минава по 30000 км годишно, че чак и да не му стига ресурса на мотора. В случая обаче говорим за 500 куб.см. на цилиндър, което е най-добро за един мотор от термодинамична гледна точка. Не случайно и БМВ и други производители, правят цилиндрите си по 500 куб.см.
  • #4
    356 ( преди 4 години )
    Може пък животът им да е достатъчен ! Кой знае. Аз карам с такъв тип мотор вече 56 хил км.без проблем.Често ходя при приятели, които имат сервиз и там е пълно с коли за които най- вероятно бихте казали, че са добри двигатели с добри кубатури и к.с, е да де, но те са в сервиза не моят! Така че по косвени, хвърчащи форумни предположения, трудно се постига градивно и обективно познание за нещо. Аз също не знам колко ще карат тия мотори, но и не подвеждам никого с незнанието си.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    3 цилиндъра и 200 коня. фард казват ри колко му е ресурса на това моторче? 30 хиляди, 40 хиляди може би
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Най-вероятно този двигател работи под по-ниско налягане в цилиндирте от аналогичния дизел, та защо този да живее 50к км а нафтата 500к? Оборотите също не са по-високи от на атмосферен бензин. Виж турбото може да е с малко по-къс живот.
  • #1
    младен ( преди 4 години )
    "1,5-литровият двигател е с мощност 200 конски сили ...."Два, най много три лаунча и за нов.
fallback
Последни