IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пикап с пробег от милион мили бе върнат в завода

Собственикът на машината получи чисто нов Nissan Frontier от производителя

Историята на американеца Брайън Мърфи получи гласност през февруари. Мъжът работи във фирма за доставки, като от 2007 години ежедневно прекарва по 13 часа зад волана на своя пикап Nissan Frontier (американския аналог на предишното поколение на Nissan Navara).


Nissan Frontier 1 милион мили


За този период машината е навъртяла над милион мили (1,6 млн. километра) по пътищата на САЩ, като доста рядко е влизала в сервиз за сериозни ремонти. Мърфи разкрива, че при пробег от 450 000 мили (близо 725 000 км) е сменил радиатора, а на 700 000 мили – ангренажния ремък (и то не защото е бил изхабен, а за собствено спокойствие.

Съединителят на пикапа, който е с 5-степенна механична скоростна кутия, е сменен след преминаване на границата от 800 000 мили.


Nissan Frontier 1 милион мили


В Nissan решиха, че трудолюбивата и здрава машина трябва да стане собственост на компанията е сега този Frontier се прибира у дома си – завода в Смирна (щата Тексас), където е сглобен. Пикапът ще бъде показван на новите служители, за да бъдат наясно, какво качество на производство трябва да постигнат.

Досегашният му собственик пък получава чисто нов Nissan Frontier, който на практика е съвсем същият, но с нов двигател – 3,8-литров V6 с мощност над 300 к.с. Брайън Мърфи ще трябва да свиква и с новите трансмисия и система за задвижване. Неговият ветеран беше със задно предаване и механични скорости, докато новият пикап е с 9-степенен автомат и задвижване на двете оси.

Още снимки на пикапа с милионен пробег - вижте в галерията:

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Разбирачи ( преди 1 месец )
    Само професори - не можело да бъде вярно хахаха.99% от пробега е минат най-вероятно по магистралата със 110 на круиз , което се равнява на кола с с поне 10 пъти по-малко пробег ама каране предимно градско - тръгни , спри.Това затова колите от германия на 500-600к са по-добро състояние от италианските кошници на 150-200к.Всичко зависи от режима на експлоатация
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ххх ( преди 1 месец )
    Нисан са го прецакали здраво - взели са му колата-чудо и са му дали некъв нов таралясник, който я изкара 5000 мили я не
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Никола ( преди 1 месец )
    Явно ни смятат за вярващи наивници.Всички вече се пробуждат медии мили.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Sandars ( преди 1 месец )
    Браво! Да се учат прохождащите капиталисти, как се печелят клиенти!
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Няма балами ( преди 1 месец )
    Ела да го направиш този пробег в България
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Дифорс Валвматико ( преди 1 месец )
    до #6 - май ти не си наясно или ползваш само немски машини. Аз лично съм имал Авенсис 1.8 бензин, който продадох на 380 000 км, без да е сменяна веригата и без да има нужда от смяна. Що се отнася до съединителя знам Ленд Крузер, който съм продавал като нов през 2002 и на който му се наложи смяна на съединител на 480 000 км, но автомобила е ползван много на малки разстояния. Предполагам че американският глокиерски Нисан е ползван на по-големи и поради това не е невъзможна толкова късната смяна.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Димитър ( преди 1 месец )
    Номер 12, марш веднага в трети клас да учиш правопис!
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    По-скоро паразитен ремък са имали впредвид, и вероятно двигателя не е дизелов, но за тези км съединителя няма шанс.
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до 6-тия ( преди 1 месец )
    Тази история с ремъците в маслото и смяната им на над 200к. км. вече е ревизирана от PSA. В момента при всяко тех. обсл. на актуалните им 3-цилиндрови, 1-литрови моторетки ремъкът се проверява и ок. 5-6% се оказват за смяна още на 2-рата година. Клиентите са щастливи, че поне са още в гаранция. Истинският проблем идва при другите, на които проблемът ще цъфне след 2-рата година, когато гаранцията вече е изтекла. Как ще се развие ситуацията ще покаже бъдещето ...
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До киселяка: Никой не казва че колата не може да изкара толкова. Просто не може да изкара толкова само с описаните ремонти. Съединителя е абсурд да изкара толкова, ремъци и ролки също. Все някоя дреболия по окачването ще излезе. По скоро виждаме нещата сменяни в официални сервизи и отразени в книжката.