fallback

Как се справи новата Toyota Supra с „Лосовия тест“?

Спортното купе успя да покрие изпитанието със 77 км/ч, но не и с повече (ВИДЕО)

Специалистите от изданието km77.com, които се занимават с проверката на автомобила при внезапно появило се пред него препятствие на пътя – така наречения „Лосов тест“, провериха възможностите на новото поколение на Toyota Supra.

Идеята на изпитанието е да се избегне сблъсък с обект на пътя, който се намира близо до автомобила, движещ се със сравнително висока скорост. При тестовете се използват конуси, като водачът не бива да удря нито един от тях. Това се оказва сериозен проблем за голяма част от тестваните автомобили.

Новата Supra успява да покрие теста при скорост 77 км/ч, като шофьорът на спортното купе признава, че е нужно време да се свикне с волана, за да може да се спазва. Моделът е оборудван с усилвател на волана с променливо съотношение, което често обърква водача за това, колкото трябва да се завърти кормилото. И той трябва да знае как тази технология влияе на управляемостта на автомобила.

Спортното купе се пробва и при скорости над 77 км/ч, но не успява, тъй като там поднасянето е по-сериозно и машината удря конусите. Тестовият автомобил е оборудван с 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, като разполага с активен диференциал и адаптивно окачване, които подобряват маневреността.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #13
    До долния ( преди 4 години )
    наистина ползващите рено сте яко увредени! бокстера с лекота минава теста с 80км/ч - нещо което рено може само да сънува:https://***.youtube.com/watch?v=0uR6bfMeefMа бугати ако го нямаше немската марка VW, отдаван да си е останал във вечното забвение, между другото Еторе Бугати си е 100% италианец.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    До 2 и 9 Преди да коментирате да бяхте прочели коментарите под статията за Алпин,както от собственици така и от профи състезатели имаше. Та те са с единодушно мнение,че причината не е колата а неумението и незнанието на особеностите в поведението на този тип автомобил лек със средно разположен двигател. Ако можете да го намерите клипа си пуснете преводача и прочетет коментарите интересни са и са на противоположното ви мнение.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    До коментар 2,коментара ти показва колко си далеч от истината. Трябваше да прочетеш коментарите под теста тогава,някой от които бяха на профи състезатели. Мнението им бе,че има особеност при управлението на този автомобил със средно разположен двигател. Факт е,че на писта Алпин и Бокстер С са приблизително еднакви,да не говорим,че при драг Алпин изпревари тази Тойота и Порше-то.
  • #10
    До "до #3" ( преди 4 години )
    Само да те светна, че Бугати е френска марка. И щом всичко дето е френско кучета го яли, защо БМВ и МЕРЦ ползват малки дизели съответно на PSA и Renault? Май инженерите на тези известни немкси компании нищо не разбират?
  • #9
    до #3 ( преди 4 години )
    ганчоу, квото е френско-кучета го яли: алпинката е с мишелинка - глей 0.09сек от клипа, пробваа го и на 77 и на 81км/ч и се дъни като за световно! едва зацепи на 75км./ч, ама то рено толко си може ...
  • #8
    Sayder ( преди 4 години )
    Ако е с някакви калпави японски гуми, вероятно е заради сцеплението :D
  • #7
    . . . ( преди 4 години )
    шаси и окачване се проектират и настройват за комплексни условия, не само за прословутия "лосов" тест. Особено на спортни автомобили. И Супрата и Алпина са си супер ... и Форда ;)
  • #6
    356 ( преди 4 години )
    Така. От тук нататък никой де не си помисля да се присмива и да неглижира Форд Фокус, защото удари в земята много велики, мега яки супер скъпи бегачки и от Запад и от Изток.Точка.!!!
  • #5
    Гост ( преди 4 години )
    До 3 - в клипа пише, че макс скоростта с която е минал е 75км/чИ аз не го изгледах цялото, но го прехвърлих :-)
  • #4
    Гост ( преди 4 години )
    Е Алпин нали го хвалеха - с централно разположен двигател...лек...
fallback
Последни