IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Колко губят от цената си електромобилите за 3 години

Най-малка е амортизацията при моделите на Tesla, показва проучване в САЩ

Все още не всички електрически автомобили могат да се състезават с бензиновите коли по отношение на цената им. Както се оказва обаче, на пазара втора ръка могат да се намерят доста такива модели на много атрактивна цена. Основната причина е, че някои се обезценяват доста бързо. Освен това, при препродажбата се взимат под внимание данъчните облекчения, защото много от първите собственици вероятно са купили електромобила си с отстъпка благодарение субсидиите, отпускани от властите в САЩ и много от страните в Европа.

И накрая, много електромобили остаряват морално толкова бързо, колкото се развиват технологиите. Експертите от iSeeCars проучиха пазара в САЩ, за да разберат колко губят от стойността си след 3 години осемте най-популярни в страната електрически модела.

Електромобилите и цената им след 3 години - галерия:

 

0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нали бяха 3 годишни под 50к. А те били 7 годишни под 60к и ако 6 обяви "пълно". Също отвори мобиле де да видиш, че за тия пари взимаш коли на по 200-400к км вместо на 50к. И то след надценката тези коли да бъдат докарани.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дано не ми изтрият линка. Ето ти тесла модел ЕС 6 бройки от 45000лв. до 60000лв. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=gdmidq&f1=1
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Я кажи кое мобиле гледаш. Защото аз като търся под 60к лв и след 2017 година бг + де намирам 1. Една. И то в обявата пише че е без батерия. Най-евтинините след 2017 започват от 70к лв
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Статистиката показва едно: колите на традиционните производители губят стойност като коли с ДВГ, нищо, че са електрически. Само Тесла е конструирана да предлага (и тя наистина предлага) ъпдейти по въздуха и да държи модела актуален в продължение на години. Плюс мрежата от зарядни станции.
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В мобилето е пълно с Тесли на по 3 г. за под 50 000лв. ама никой не ги купува, проблема за България си остава липсата на сервизи.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 1 месец )
    М/у 15 и 20 бона тук е пълно с Leaf 1 и Peugeot Ion, а 20-25 са Volt, Fiat 500e, Zoe, е-Golf и др. Един Chevrolet Volt (Opel Ampera) на лизинг е идеално. Има генератор и токът на дълъг път не свършва, държи спокойно 170 на магистралата, има сила - 150 коня / 370 нютона.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    №2, незнам дали си наясно, но повечото кошници са внос от Италия (южна, че са по евтини). От Германия са по редки, защото са по скъпи, освен ако не са вадени от морга след катрастрофи и отписани (и изпъвани в България). За електричките, ще видим...
  • #2
    14 rate up comment 8 rate down comment
    shvaben ( преди 1 месец )
    Лоши времена идват за Ганьо Балкански, свикнал да се снабдява с 10 годишни тракалници-барутници n-та употреба от западна европа на цената на скраб и след постоянни ремонти да ги ползва още поне 10-тина години.
  • #1
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нормално главно определящо е пробега и очаквания живот на батерията наредени са по пробег като се има в предвид че преди 3 години нямаше особена разлика в пробега между модел 3 и S&X а Соул и Лийф бяха старите поколения с по-малък пробег а не тези от снимките тук