fallback

10-те най-добри традиционни хибрида

Само един от моделите в класацията на WhatCar? не е японски

Ако пътувате предимно на кратки разстояния и имате зарядно у дома, тогава шофирането на плъг-ин хибрид може да ви спести цяло състояние. Но тези автомобили все още са доста скъпи, а и не всеки разполага с гараж. Алтернативата е да заложите на класически хибрид от типа на Prius, който има съвсем скромен пробег само на електричество, но пък компенсира с нисък разход - съизмерим с този на дизелов автомобил, или дори по-малък. На пазара има множество такива хибриди, а британското издание WhatCar? се опитва да определи най-добрите.

Най-добрите традиционни хибриди (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #13
    хаха ( преди 4 години )
    Най-обичам да чета коментари от хора, които не са се качвали на хибрид, ама коментират колко са мудни - това включва и автора на статията. Муден им е мозъка, щото от многото дизелови изпарения е станал на кадаиф...
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Така си е - не придърпва и не притраква ли - никакво потребителско изживяване си не е.Най-ме кефи "премиум" 5-та серия дизел с авто старт/стоп система. На светофара като светне зелено и "премиума" прави два подскока на място преди да тръгне потраквайки. Ей това се нарича истинско потребителско изживяване.
  • #11
    10 ( преди 4 години )
    Като се замисля, наистина хидро трансформатора не е удачен за хибриди, защото при много ниски скорости трансформатора остава отворен. Но ако това еCVT беше тооолкова добро.защо никой друг не го е изкопирал?
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Хибридите на Тойота/ Лексус са перфектни - на магистрала харчат колкото дизел, в града - на половина, с практически нулеви вредни емисии. Укорението им е плавно, като на реактивен самолет, а като надеждност са класи над вякакви дизели, дюзи, инжектори, турбини, хидротрансформатори и т.н. Не случайно държат над 50% от пазара на хибридите глобално.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    "Тя мисли доста преди да смени предавка. Натискаш кик даун и нищо не се случва." Какви кикдауни, какви предвки, това да не е автоматик с хидротранформатор? Да, плавно укоряват хибридите на Лексус - настроени са за комфорт, не придърпват като дизелите когато сменят предавки - такава им е идеята. Иначе на доускорение нямат проблем да бият дизелите с дългите предавки.
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Колега 10, няма Лексус със CVT. Хибридите им са с планетарна предавка и два електромотора, които действат като CVT, но не са. По отношение на ефективност са много по-напред от автоматиците с хидротранформатор, защото позволяват рекуперация на кинетична енергия, работа на ДВГ само при оптимално натоварване, движение само на ток и т.н.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Не мога да разбера защо Лексусите ги мъчат с тия CVT кутии. Хубаво CVT-то на Тойота е най-доброто ама не е по-добро от читава дву съединителбна. А по-добро от хубав хидротрансформатор няма. Все пак са премиум.
  • #6
    Аман аман аман ( преди 4 години )
    И пак Toyota ли? Ориз > Вурст
  • #5
    Leberknoedl ( преди 4 години )
    Хех, абе много грубо звучали тия хибриди на високи обороти.. друго си е хармоничното тракане на "чистия" дизел в немските "премиум" автомобили, а?
  • #4
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Японците са едно технологично поколение пред останалите. Корейците почти ги догонват. Немците са патологично изостанали.
fallback
Последни