IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-добри традиционни хибрида

Само един от моделите в класацията на WhatCar? не е японски

Ако пътувате предимно на кратки разстояния и имате зарядно у дома, тогава шофирането на плъг-ин хибрид може да ви спести цяло състояние. Но тези автомобили все още са доста скъпи, а и не всеки разполага с гараж. Алтернативата е да заложите на класически хибрид от типа на Prius, който има съвсем скромен пробег само на електричество, но пък компенсира с нисък разход - съизмерим с този на дизелов автомобил, или дори по-малък. На пазара има множество такива хибриди, а британското издание WhatCar? се опитва да определи най-добрите.


Най-добрите традиционни хибриди (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    хаха ( преди 3 месеца )
    Най-обичам да чета коментари от хора, които не са се качвали на хибрид, ама коментират колко са мудни - това включва и автора на статията. Муден им е мозъка, щото от многото дизелови изпарения е станал на кадаиф...
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Така си е - не придърпва и не притраква ли - никакво потребителско изживяване си не е. Най-ме кефи "премиум" 5-та серия дизел с авто старт/стоп система. На светофара като светне зелено и "премиума" прави два подскока на място преди да тръгне потраквайки. Ей това се нарича истинско потребителско изживяване.
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Именно. БМВ имат патентно споразумение с Тойота, но вече колко години не използват нито една от технологиите им. Причината е, че не биха внедрили агрегат с толкова лошо потребителско изживяване в продуктите си, дори и в най-евтините си модели, където не е като да не правят компромиси.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    10 ( преди 3 месеца )
    Като се замисля, наистина хидро трансформатора не е удачен за хибриди, защото при много ниски скорости трансформатора остава отворен. Но ако това еCVT беше тооолкова добро.защо никой друг не го е изкопирал?
  • #15
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хибридите на Тойота/ Лексус са перфектни - на магистрала харчат колкото дизел, в града - на половина, с практически нулеви вредни емисии. Укорението им е плавно, като на реактивен самолет, а като надеждност са класи над вякакви дизели, дюзи, инжектори, турбини, хидротрансформатори и т.н. Не случайно държат над 50% от пазара на хибридите глобално.
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Тя мисли доста преди да смени предавка. Натискаш кик даун и нищо не се случва." Какви кикдауни, какви предвки, това да не е автоматик с хидротранформатор? Да, плавно укоряват хибридите на Лексус - настроени са за комфорт, не придърпват като дизелите когато сменят предавки - такава им е идеята. Иначе на доускорение нямат проблем да бият дизелите с дългите предавки.
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Lexus не е CVT а нещо беше e-CVT, ама като каране CVT е много по добра. При Лексус трансмисията е супер бавна, който е карал знае. Тя мисли доста преди да смени предавка. Натискаш кик даун и нищо не се случва. За това и RH 450 с 300к.с. има по-слаба динамика от едно дизелово Х5 примерно с 250к.с. а 3 литрово Q7 с 272к.с. е като изтребител пред Лексуса. Калпава трансмисия, но японцине не дават пари да монтират добра трансмисия а пробутват по-евтина продукция а уж искат да са премиум марка.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ЛеСкункс продават хибриди само в Европа и Япония. В САЩ емисиите са по-разхлабени и всеки избира V6 или V8 с хидротрансформатор.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Те в цял свят експертите признаха автоматика на zf за най-добрия в света, той умрялата и с купища проблеми CVT тръгнал да хвали. Авера е с Тойота със CVT на 20-30000 км. Ремонт. Да ти таковам и умрялата трансмисия.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    Колега 10, няма Лексус със CVT. Хибридите им са с планетарна предавка и два електромотора, които действат като CVT, но не са. По отношение на ефективност са много по-напред от автоматиците с хидротранформатор, защото позволяват рекуперация на кинетична енергия, работа на ДВГ само при оптимално натоварване, движение само на ток и т.н.