IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Bugatti показа как тества струващото 5 млн. евро Divo

Последните изпитания на хиперколата отнемат минимум 5 часа

Компанията Bugatti започва да доставя хиперколите на първите си клиенти, като непосредственото преди това автомобилите преминават сериозен тест-драйв. По време на него френските инженери трябва да потвърдят обявените предварително динамични характеристики.


Bugatti Chiron Divo - тестове


С подготовката за изпитанията на всяко Bugatti Divo се заемат 6 инженера наведнъж. Преди началото на тест-драйва хиперколата се покрива със защитно фолио, а оригиналното дъно на автомобила се заменя със специално, което е предназначено именно за тестове. Оригиналните гуми също се заменят с тестови, като всичко това се прави, за да може да се осигури максимална защита и да се избегнат евентуални повреди по колата преди доставката до клиента.


Bugatti Chiron Divo - тестове


Динамичните изпитанията на автомобила се провеждат само от един човек – Стив Джени. Инженерът на Bugatti е тествал над 95% от всички коли на марката. Първоначално той проверява дали конкретният екземпляр съответства на желанията на клиента, след което тества всички електрически системи и едва тогава започва истинската част от изпитанията.

Самият тест продължава минимум 5 часа, като за това време хиперколата преминава през магистрали, планински пътища и стандартни шосета. За това време Стив Джени изминава средно около 300 км, а след това се заема със скоростните изпитания. Те са провеждат на затворена за външни лица полоса за излитане и кацане на самолети. Там Divo ускорява на няколко пъти до 250 км/ч, за да може да се тестват различните системи на движение, както и спирачките.


Bugatti Chiron Divo - тестове


Заключителната част от изпитанията е изминаването на 50 км, в които трябва да бъдат потвърдени окончателните динамични характеристики на струващия 5 млн. евро автомобил. Първите 40 бройки от Bugatti Divo ще бъдат доставени на клиентите в следващите месеци.

Снимки: Bugatti

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пепи ( преди 7 месеца )
    Къде има френски инженери че ми е странно.
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Съмнява ме двигател на ВАГ да те надживее...
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Напротив, двигателите на Вейрон и Широн са направени да теглят влакови композиции, автомобила изобщо не може да натовари двигателя, освен ако не го караш често с 500км.ч. Тия двигатели ще ви надживеят с правилно обслужване.
  • #1
    3 rate up comment 1 rate down comment
    .. ( преди 8 месеца )
    Тези "машинки" като ги покараш още 400-500 км и двигателя е готов за ремонт :) Гледах едно видео как сменят маслото на Вейрон-а. Имаше 9 пробки ако не бъркам. Бай Ставри не мое едно масло да смени на тея возила :)