IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nissan показа най-евтиния си кросоувър

Засега Magnite е само концептуален модел, но догодина ще се появи на пазара

Японският производител Nissan показа най-достъпни като цена кросоувър в моделната си гама. Той носи името Magnite, като трябваше да се продава под марката Datsun, но в крайна сметка беше решено, че тя ще бъде закрита до края на годината и това наложи спешна промяна най-вече във външния вид на автомобила.


Nissan Magnite


Дизайнерите на Nissan обаче не са се отказали от някои детайли, които напомнят за моделите на Datsun като решетката на радиатора, например. До голяма степен Magnite повтаря по-големия кросоувър Nissan Kicks, от който ще взаимства и интериора. Засега обаче снимки на салона не се показват.

Всъщност, към момента Magnite е само концептуален модел, като част от елементите ще бъдат премахнати при серийната версия. Това се отнася най-вече за големия заден дифузьор и 16-цоловите джанти. Производството на автомобила ще стартира догодина, което означава, че предстои Nissan да представи и окончателния вариант на машината.


Nissan Magnite


По предварителни данни, Magnite е построен на платформата CMF-A+, която се използва и от „братчето“ му Renault Kwid, който е най-евтиният кросоувър в гамата на френската марка. Гамата двигатели се състои от 1,0-литров атмосферен мотор със 72 к.с. и турбо-версия на същия агрегат със 100 к.с. Скоростните кутии са 5-степенна механична и вариатор.

Кросоувърът е разработен за пазара в Индия и затова дължината му няма да надхвърли 4 метра (в страната такива автомобили ползват сериозни данъчни отстъпки). Въпреки това, оборудването на Magnite е доста сериозно, като базовата версия поучава климатик, мултимедия с 8-инчов дисплей и достъп до интернет, камери за кръгово наблюдение и други екстри.


Nissan Magnite


От Nissan съобщават, че кросоувърът ще се предлага и на други пазари освен индийския. Първоначално моделът ще е достъпен само в Азия, но на по-късен етап ще бъде адаптиран и за други региони. Кои обаче ще бъдат те, предстои да разберем.

Снимки: Nissan