fallback

Кои са марките с най-лоялни клиенти?

Изследване на J.D. Power показва, че масовите брандове имат повече верни фенове

Автомобилните производител полагат всички усилия, за да може клиентите да се връщат при техните дилъри, но растящата конкуренция се оказва все по-сериозен проблем. Агенцията за изследвания и анализи публикува класация на компаниите, които се радват на най-голяма лоялност сред клиентите си.

Всъщност, класациите са две – на премиум-марките и на масовите производители. В първата лидер e Lexus, при който 48% от купувачите се връщат при марката. Следват Mercedes с 47,8%, а в тройката намира място още германски производител - BMW (45,1%).

Четвърта и пета позиция в класирането заемат Porsche и Audi с показатели 44,9% и 43,4% съответно. На дъното сред луксозните производители се оказва британската марка Jaguar – 20,7%.

При масовите производители първите три места са за японски компании, като начело е Subaru с 60,5%, който изпреварва със съвсем малко Toyota – 60,3%. Следва Honda с 58,7%), а в топ 5 влизат и два американски производителя – RAM (57,3%) и Ford (54,3%).

„Антилидер“ в класацията на J.D. Power е италианската марка Fiat с 10,4%. Интересното е, че на дъното в класирането се намират и два американски производителя – Dodge (17,8%) и Chrysler (14,1%).

“Има много фактори, които допринасят за лоялността към марката, като се започне от опита, който клиентът има при закупуването на автомобила, до начина, по който шофирането го кара да се чувства “, коментира Тайсън Джомини, вицепрезидент по анализитее в J.D. Power.

„Автомобилните производители наистина са фокусирани върху задържането на клиенти, както се вижда от плановете за плащане и стимулите, които те предлагат след избухването на пандемията COVID-19. Повечето от тях предлагат на клиентите финансова помощ в период на икономическа несигурност, което прави много за укрепване на доверието на потребителите в избраната от тях марка“, допълва Джомини.

Снимки: J.D.Power

fallback
  • #20
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    И как става така че "догонващите" единствени покриват всички стандарти за емисии, а "лидерите" ще плащат солени глоби и единственото им спаение е да купуват повече батерии от "догонващите"?Как го обясняваш ти тоя "парадокс", о, балкански много знаещ субекте?
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Швабен, сладурче, самите японци, които явно боготвориш, са изключително уважителна нация (за разлика от теб). Най-вероятно всеки японски инженер има в кабинета си портет я на Аткинсън, я на Ото, и му се кланя всяка сутрин. Въпреки че вечно са били догонваща нация в техническо отношение, никога не са се срамували да си го признаят. Само в болни глави като твоята и във вицовете от комунистическо време японците са технологични богове.
  • #18
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Това кой какво е измилил (или по-скоро има претенциите че е измилил, щото видяхме немците колко са измислили автомобила) е незначитено на фона на това кой какви технологии е разработил и предлага. Пропагандните партенки с които си се назобил сериозно затрудняват умствената ти дейност, та да те питам пак: създателите на парните локомотиви, Аткинсън и древните гърци защо не могат да помогнат на немските смешници и се стига до там японски сув хибрид да смазва немски седан хибрид по ефективност?
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Правилно ли чета намека ти, че японците са измислили променливото газоразпределение? Много интересно. Създателите на парни локомотиви, ако бяха живи, щяха много да ти се зарадват. Също така многото покойни европейски и американски инженери, работели по технологията в ДВГ още от 1920 г. И, разбира се, Алфа Ромео - първата серийна кола с променливо газоразпределение още в началото на 80-те на базата на технология, проектирана от италианец през 70-те.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    NiMH били спонсорирани от Даймлер и ФВ през 67-***, ура! Само че не били стабилни и не ставали за комерсиална употреба. Трябвало екипа японци на Masahiko Oshitani от YUASA да се намесят за да стане NiMH стабилен сериен продукт през 89-та. Незначителни подробности, а?
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Ми немците що не вземат и те да питат Аткинсън, Милър и древните гърци как се прави хибрид, ами се излагат като кифладжии хибридните им седани да харчат повече от японските СУВ-та? То акъл трябва за тая работа, само с пропагандни партенки и канцерогенни тракалници не става.
  • #14
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    "вярност" към рено е сериозен повод за подробни психиатрически изследвания с доста лоша прогноза!
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Хибридът на Тойота ми е любимата опорка на тойофанатиците. Ето от какви "високи" технологии се състои той: 1. Атмосферен ДВГ по цикъла на Аткинсън. Изобретен от него през 1882 (Великобритания) и усъвършенстван през 1957 от Милър (САЩ). 2. Планетарен механизъм - изобретен през 80 г. в древна Елада. В автомобилите се използва от 1 век. 3. NiMH акумулаторна батерия - изобретена 1967 в Женева с финансиране от Даймлер и VW. Както се вижда - японска технология до японска технология. И всичките нови!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Мдаа, хибриди, плъгин хибриди, електромобили, батерии, водородни горивни клетки не са високи технологии за *** селски. За него не трака ли дизела, не е висока технологията.Апропо, едно добро сравенение на технологичното ниво: рав4 прайм е с по-нисък разход на ток и бензин от БМВ 3-та серия плъгин хибрид. СУВ рещу седан. Тотална технологична доминация на японците.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Трябва да си изпаднал от училище в 7 клас, за да твърдиш, че КОЯТО И ДА Е японска марка предлага високи технологии в автомобилостроенето. Та цялата му идеология е да предлага евтини и прости автомобили на по-бедни пазари. Затова в Европа единствено Нисан има прилични продажби. Всички останали предлагат евтинджосите си на възмутителни цени и ги купуват единствено шепата необразовани фанатици или хора, на които им е абсолютно все едно какво карат. Но и вторият тип вече се ориенра към Дачия.
fallback
Последни