IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото Porsche 911 Turbo пристига с 580 коня под капака

За 45 години моделът е повишил мощността си повече от два пъти

Германският производител Porsche разкри новото 911 Turbo, което отново идва в два варианта  - купе и кабриолет, и се задвижва от 3,7-литров мотор с 2 турбини. Двигателят е сериозно модернизиран, като това се отразява както на ефективността, така и на екологичните му параметри.


Porsche 911 Turbo
 

Неговата максимална мощност от 580 к.с. и 750 Нм, като това е с 40 к.с. и  и 40 Нм повече от предишното поколение на модела. Двигателят позволява на купето ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди (2,9 при кабролета) и развиване на максимална скорост от 320 км/ч. С тези си показатели автомобилът се изравнява с версията 911 Turbo S от предишното поколение на спортната кола. В същото време, той е повече от 2 пъти по-мощен от първата генерация на модела, която се появи преди 45 години. Тя разчиташе а 3,0-литров двигател с 280 к.с. В гамата на семейството 911 версията Turbo се настанява между Turbo S (650 к.с.) и Carrera 4S (450 к.с.).

„Боксерът“ с 6 цилиндъра е оборудван със симетрични турбокомпрсори VTG и с електронно управление на клапаните. Системата за охлаждане на мотора е преработена, като това подобрява неговата отзивчивост и увеличава въртящия момент, който се предава на четирите колела чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия PDK. Подобренията по мотора са намалили и неговите вредни емисии СО2, които са между 271 и 284 г/км.


Porsche 911 Turbo


Предната ос на новото 911 Turbo е разширено с 42 мм в сравнение с предишното поколение, което подобрява управлението. Задният мост е с 10 мм по-широк и това помага за още по-добре сцепление. Важна роля в случая играе и активната система за задвижване на четирите колела Porsche Traction Management, която може да прехвърля по-голяма част от въртящия момент на предната ос.

Купето и кабриолетът ще се предлагат в два варианта на шасито. Стандартното е Porsche Active Suspension Management (PASM), което предлага комбинация между спортни настройки и комфорт по време на пътуване. Клиентът може да поръча по-ниското с 10 мм окачване PASM Sports. То осигурява по-добра стабилност при движение с висока скорост и е предназначено най-вече за каране на писта.


Porsche 911 Turbo


Като опция се предлагат също хидравличната система за активна стабилизация Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), която намалява опасност от преобръщане, както и керамичните спирачки Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Новото 911 Turbo получава и подобрена аеродинамика с активни елементи. Това са контролирани по електронен път въздухозаборници на предния капак, както и заден спойлер, който променя положението си при по-висока скорост. Всмукателните тръби за въздух на задните странични панели, който са дългогодишна конструктивна характеристика на 911 Turbo, сега черпят индукционен въздух, а не охлаждащ въздух, както правеха преди. В същото време докато интеркулерите за зареждане на въздуха сега са разположени директно във въздушния поток под задния капак.

Още снимки на новото Porsche 911 Turbo - вижте в галерията:

Продажбите на новото 911 Turbo вече започнаха, като цените на купето започват от 148 400 евро, а на кабриолета – от 158 600 евро. Това означава, че те са с около 22 000 по-ниски от тези на версията 911 Turbo S. С появата на тези два автомобила, както и на показаната по-рано версия Targa, семейството 911 (поколение 992) е почти запълнено, като остава единствено да видим екстремното 911 GTS, което ще се появи до края на годината.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    С Ферари и Макларън е трудно да си бърз, защото самите коли са често трудни за управление. В едно Порше има много повече системи, които решават вместо теб. Затова си бърз и на писта, и можеш да отидеш и до магазин.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това от изредените марки е вярно с едно изключение ,радикал той е като цяло от години най бърз но в единият от коментарите с го пишеше това е болид с докумнти за цивилна употреба по обществените пътища а има и хард *** версии но само за писта.
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Става въпрод за времената на Нюрбургринг.
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    оле мале, какво Ферари? Какъв Макларън, виж времената за обиколка на най-бързото Ферари, това е Ferrari 488 Pista, на 9та пзиция, най-бързия Макларън McLaren 720S 13 позиция. Първа позиция Ламбъргини Авентадор, Втора Порше, трето място Радикал, но това е болид тип като Формула. 4то място Ламборгини Хуракан, следва пак болид на Радикал, след него следва Порше, след него пак Порше, след него Ламборгини, та за какъв експириънс говориш не разбрах. Това са топ спортни коли,но да стават и до магазина.
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Едно от най-големите предимства на Порише е това,че можеш да отидеш на пистата да се представиш на ниво дори да спечелиш срещу Макларън или Феррари и после да отидеш до магазина да си напазаруваш и да се прибереш комфортно и бързо в къщи. С Мак и Феррари е трудно и неудобно не,че е невъзможно.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Със сигурност не в най-добрата кола за каране за много хора. В PistonHeads има и фенове и хора, които предпочитат McLaren или Ферари заради по-безмилостния experience. Един от недостатъците на Поршето е, че е направена до холяма степен да можеш да ходиш до магазина с нея. Но няма спор, че е една от най-добре балансираните коли.
  • #2
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    То тука няма какво да се напише. Каквото е трябвало е написано в статията. 0-100км. 2,8сек. макс 320км.ч. по-широка, по стабилна, най-добрата кола за каране, хайде да не се обиди някой да кажем една от най-добрите коли за каране. Просто и ясно.
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Очаквам всеки момент някой голфаджия или тойотаджия да се изходи в коментарите.