IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Porsche 911 Turbo пристига с 580 коня под капака

За 45 години моделът е повишил мощността си повече от два пъти

Германският производител Porsche разкри новото 911 Turbo, което отново идва в два варианта  - купе и кабриолет, и се задвижва от 3,7-литров мотор с 2 турбини. Двигателят е сериозно модернизиран, като това се отразява както на ефективността, така и на екологичните му параметри.


Porsche 911 Turbo
 

Неговата максимална мощност от 580 к.с. и 750 Нм, като това е с 40 к.с. и  и 40 Нм повече от предишното поколение на модела. Двигателят позволява на купето ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди (2,9 при кабролета) и развиване на максимална скорост от 320 км/ч. С тези си показатели автомобилът се изравнява с версията 911 Turbo S от предишното поколение на спортната кола. В същото време, той е повече от 2 пъти по-мощен от първата генерация на модела, която се появи преди 45 години. Тя разчиташе а 3,0-литров двигател с 280 к.с. В гамата на семейството 911 версията Turbo се настанява между Turbo S (650 к.с.) и Carrera 4S (450 к.с.).

„Боксерът“ с 6 цилиндъра е оборудван със симетрични турбокомпрсори VTG и с електронно управление на клапаните. Системата за охлаждане на мотора е преработена, като това подобрява неговата отзивчивост и увеличава въртящия момент, който се предава на четирите колела чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия PDK. Подобренията по мотора са намалили и неговите вредни емисии СО2, които са между 271 и 284 г/км.


Porsche 911 Turbo


Предната ос на новото 911 Turbo е разширено с 42 мм в сравнение с предишното поколение, което подобрява управлението. Задният мост е с 10 мм по-широк и това помага за още по-добре сцепление. Важна роля в случая играе и активната система за задвижване на четирите колела Porsche Traction Management, която може да прехвърля по-голяма част от въртящия момент на предната ос.

Купето и кабриолетът ще се предлагат в два варианта на шасито. Стандартното е Porsche Active Suspension Management (PASM), което предлага комбинация между спортни настройки и комфорт по време на пътуване. Клиентът може да поръча по-ниското с 10 мм окачване PASM Sports. То осигурява по-добра стабилност при движение с висока скорост и е предназначено най-вече за каране на писта.


Porsche 911 Turbo


Като опция се предлагат също хидравличната система за активна стабилизация Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), която намалява опасност от преобръщане, както и керамичните спирачки Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Новото 911 Turbo получава и подобрена аеродинамика с активни елементи. Това са контролирани по електронен път въздухозаборници на предния капак, както и заден спойлер, който променя положението си при по-висока скорост. Всмукателните тръби за въздух на задните странични панели, който са дългогодишна конструктивна характеристика на 911 Turbo, сега черпят индукционен въздух, а не охлаждащ въздух, както правеха преди. В същото време докато интеркулерите за зареждане на въздуха сега са разположени директно във въздушния поток под задния капак.

Още снимки на новото Porsche 911 Turbo - вижте в галерията:

Продажбите на новото 911 Turbo вече започнаха, като цените на купето започват от 148 400 евро, а на кабриолета – от 158 600 евро. Това означава, че те са с около 22 000 по-ниски от тези на версията 911 Turbo S. С появата на тези два автомобила, както и на показаната по-рано версия Targa, семейството 911 (поколение 992) е почти запълнено, като остава единствено да видим екстремното 911 GTS, което ще се появи до края на годината.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това от изредените марки е вярно с едно изключение ,радикал той е като цяло от години най бърз но в единият от коментарите с го пишеше това е болид с докумнти за цивилна употреба по обществените пътища а има и хард *** версии но само за писта.
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Едно от най-големите предимства на Порише е това,че можеш да отидеш на пистата да се представиш на ниво дори да спечелиш срещу Макларън или Феррари и после да отидеш до магазина да си напазаруваш и да се прибереш комфортно и бързо в къщи. С Мак и Феррари е трудно и неудобно не,че е невъзможно.
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Със сигурност не в най-добрата кола за каране за много хора. В PistonHeads има и фенове и хора, които предпочитат McLaren или Ферари заради по-безмилостния experience. Един от недостатъците на Поршето е, че е направена до холяма степен да можеш да ходиш до магазина с нея. Но няма спор, че е една от най-добре балансираните коли.