IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW вече предлага абонамент за екстри

Някои функции в базовите модели ще могат да се стартират срещу допълнително заплащане

Компанията BMW разработи системи за цифрово обновяване на своите автомобили. Сега при базовите версии ще може да се добавят срещу заплащане допълнителни функции, като това ще става с помощта на операционната система iDrive 7.


BMW


Автомобилите с новата технология са на пазара в Европа от 1 юли. При версиите с базово оборудване собственикът ще може да активира от разстояния допълнителни системи, като това ще става от разстояние, тоест няма да се налага посещение в сервиз, уточняват от BMW.

Например, ако клиентът си е купил нов автомобил без подгряване на седалките, той ще може да активира тази функция за определен период или пък да я закупи завинаги през фирменото приложение на BMW. За някои от системите се предлага и „пробен период“, който е безплатен в продължение на месец.

Освен подгряване на седалките, срещу доплащане ще може да се активират адаптивният круиз-контрол, асистентът за дълги светлини и адаптивното окачване. Предлагат се още последно поколение на помощника BMW Personal Assistant, нова навигационна система, която дава информация за най-близките обекти, интересуващи водача и разположението на зарядните станции за плъг-ин хибридите на марката.

В ъпгрейда от разстояние е включена също така функция а безкабелно зареждане на смартфона, като и използване на цифровия ключ на BMW.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Чакайте да вкарат деактивирането на цилиндри в микса, маркетинг отделите вече се оляха.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Демек ... ( преди 3 години )
    бенвето ще се произвежда на практика с всички екстри, ама ако искаш да ги ползваш ще си плащаш!? Отваря се яка работа за хакерите ...
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ще се пестят средства за обучение на работници, а вероятно и ще може да се намали и броят им и работните места по поточната линия. Ще се облекчат доставките и управлението на складовете. С една дума ще могат да произвеждат с опростена поточна линия като японците, но ще запазят възможността за практическо произволно комбиниране на оборудване, което японците не предлагат. Резултатът вероятно ще са увеличени печалби.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пропускате дребния факт, че себестойността на материалите не представлява пълната цена на екстрата, като в някои случаи разликата е драстична, защото има сериозни стедства за R&D, както и надценка "лукс". Да монтират (почти) всички екстри при излизане от завода далеч не е толкова скъпо, колкото струват въпросните екстри по ценова листа с ДДС. Освен това ще спестят значителни средства за производство и поддържане на хиляди комбинации от екстри, производството ще се ускори и опрости.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    началната цена ще е като на премиум с всички екстри като допълнително ще се заплаща активирането на всяка една опция автопроизводителите са най големите мошеници и по добре да стоиш по далеч от дилърствата им и най вече от сервизите им
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 3 години )
    Типично по български казваме няма как да стане това :) Добре, че автопроизводителите не ни слушат, че още щяхме да караме тенекиената Лизи. То не че не караме подобни де. Иначе идеята ми харесва. Примерно аз като вземах моята, накрая искан и подгрев на седалките, но дилърът ме разубеди. Или пък да кажем човек няма достатъчно пари и не може да си поръча много екстри. След време защо да не го направи?
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Предполагам има смисъл само ако екстрата е много евтина или я поръчват 80-90% от клиентите
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Цената на един продукт не се определя от себестойността на продукта, а от готовността на хората да платят определена цена. За такива масови производители им е по-евтино да правят огромни количества еднакви коли вместо да разработват различни части за евтин и скъп сегмент. Обаче понеже готовността за плащане на хората не е еднаква, част от автомобилите изкуствено се ограничават във функционалността.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ГГ ( преди 3 години )
    Малко като Уиндоус,тъпоттията..версията е в серийния номер.Тука обаче не е софт..Айде да си платим за седалки с нагревател когато не е сложен нагревател...плоско нещо..
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    kron ( преди 3 години )
    И на мен ми се струва странно да направиш инвестицията, без да са ти платили за нея. Това означава, че дори базовото ниво изплаща всички екстри и който си избере горните нива, им е 100% печалба за горницата.Едно време в опел така правеха - изкуствено ограничаваха екстрите за базовите нива. На моята астра от 2012 уж няма борд компютър на таблото, но със софтуер хак можеш доста лесно да го активираш. Хардуерът и датчиците са си там.