fallback

10 чести летни повреди и как да ги отстраним на път

Невинаги се налага да инвестирате парите за морето в пътна помощ, ако нещо се случи с колата

След всичките човешки лудости и капризи на климата, най-после дойде истинското лято и времето за пътешествия. Възможността да се качиш в колата си и да отпрашиш накъдето ти видят очите е една от най-ярките прояви на свобода в наши дни.             Единственото, което хвърля сянка върху дългите пътувания, е рискът нещо да се случи с автомобила и да ви вкара в нежелани приключения. Но истината е, че с повечето от най-честите повреди лятно време човек може да се справи и сам на път, без да бъде принуден да опира до лешоядите от пътна помощ. Нужни са минимум познания, и малко предвидливост преди тръгване.

Как да се справим сами с най-честите летни повреди (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #15
    356 ( преди 4 години )
    Ford Fusion и супер мадама, дотук всичко се връзва, но повреда???! :))
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    има и за 50лв. и за 250лв. има и за 100лв.само отстъпката от горивото на бензиностанцията ми е около 200лв на година техническия преглед ти е безплатен вместо да се бъркаш с 40лв. така че ти си прецени ако стане нещо на пътя ще плащаш по 2 лв на километър в двете посоки а сба ти е безплатно
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    за члена на СБА, друга оферта няма ли, само за 100 лв. Имам излишни 200 не искаш ли ги вземеш? Безплатно това, безплатно онова, че и рекламата.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    мерси, пробвал съм, идва един кисел т.п.к с репатрака и ти обяснява, че да, то по принцип е безплатно, ама така не стават работите, алабала...По-добре си спести стоте лева и дъртите милиционери да ***
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    не си прав за сба безплатен технически преглед ако нямаш повикване през изминалата година неограничени километри безплатен превоз или до най близкия сервиз подаване на ток смяна на гуми доставка на гориво също и отстъпки при избрана бензиностанция както и при покупка на гуми и монтаж и всичко срещу 100 лв.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    карта за членство в СБА спасява единствено тлъстите г.з.ве, които са на хранилка там. Иначе файдата от тая организация е нулева
  • #9
    Катаджия ( преди 4 години )
    А решението с прегряването по задръстени магистрали и граници е колата да може да минава известен брой километри на ток. Даже ако е с повече от един електродвигател, може да носите само крушки. Това няма да ви остави на пътя никога - счупи ли се единия ел. мотор, продължавате на другия.
  • #8
    Катаджия ( преди 4 години )
    Значи без кабели за ток, въже за теглене, крушки, бушони, вода, сп. течност, масло, резервен ремък и няколко ключета не се тръгва на път. Иначе карта членство в СБА спасява положението и с репатрака, и с гумите, и с подаване на ток. За една годишна такса можеш да ги викаш неограничен брой пъти. Важи и за навън, а там спреш ли на магистрала, репатрак идва задължително и цената е олеле. А възрастта на автопарка у нас е потресаваща. Не се съгласявайте на 1000 лв заплата. Само така ще се оправим!
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    на 6 месеца основен технически преглед и 24 часов авто асистент за 100 лв и си спокоен на пътя всичко друго е късане на нерви и безценно време както и много пари за ремонти
  • #6
    До #4 ( преди 4 години )
    И аз така мислех, но с-ката на КАТ показва потресаващата истина. 85% от всички регистрирани коли в България са над 20год. !!! ...ужас
fallback
Последни