IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai разкри двигателите на обновеното Santa Fe

Кросооувърът излиза на пазара с дизелов мотор, очакват се и два хибрида

По-рано тази година компанията Hyundai представи обновения си кросоувър Santa Fe, но не разкри неговите двигатели. Сега вече е ясно, че моделът ще се предлага с дизелов мотор, а на по-късен етап ще се появят бензинов агрегат, както и две хибридни модификации.


Hyundai Santa Fe


Santa Fe претърпя сериозна модернизация, като премина на нова платформа и получи нов дизайн. Първият пазар, на който ще излезе кросоувърът, е този в Южна Корея, където на старта на продажбите ще се предлага единствено вариант с дизелов двигател Smartstream с обем 2,2 литра и мощност 220 к.с. и 440 Нм въртящ момент.

По-късно – през есента, ще се появи версия с 4-цилиндров бензинов турбомотор 2.5 T-GDi Smartstream, чиято мощност засега не се съобщава. При Kia Sorento аналогичният агрегат развива 281 к.с. и 421 Нм. Предвидени са и две хибридни версии, които ще излязат на пазара през 2021 г.


Hyundai Santa Fe


В оборудването на Santa Fe за пазара в Южна Корея са включени система за поддържане на лентата на движение, система за предотвратяване на челен сблъсък с функция за разпознаване на обектите, система за избор на движение Terrain Mode, асистент за паркиране на заден ход и цифров приборен панел.

Моделът ще се предлага както с 5, така и със 7 места, като цените на вътрешния пазар варират в диапазона от 26 200 до 33 250 щатски долара.

Още снимки на обновения Santa Fe - вижте в галерията:

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Стига, бе! 55 000 лв. е най-скъпото ниво!? За мен две, моля!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 5 дни )
    Не знам дали умишлено са го направили така, най-вероятно да, за да изглежда визията някак на "джаба", на "лош" анимационен герой, пълничък с"дяволска осанка" от лигата на "злото", който се смее ехидно, но пък по своему изглежда някак добър и приветлив, вдъхващ симпатии и доверие. Браво. Доста смел и интересен дизайн и няма типичното СУВ лице.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Доктора ( преди 6 дни )
    Пълен *** е бензина на кия. На 60 000 се образуват задири в цилиндрите
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 6 дни )
    Това поколение излезе преди 2 години и вече претърпява сериозен фейслифт? До неотдавна средата на жизнения цикъл на даден модел бе 4 години. Явно технологиите толкова напредват, че производителите не могат да си позволят подобно забавяне за да не изостават от конглокенцията. Контрата обаче остава у клиентите, които са си закупили автомобила скоро след премиерата.
  • #3
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Предното поколение имаше много по-добър дизайн, вярно копираше дизайна на Ауди, но пък изглеждаше много добре. Сегашния е един никакъв, вярно не прилича на Ауди, както ги подиграваха преди, но пък опита за индивидуалност, който е похвален, не е дал много добри резултати. Преди беше един раздут, излъчваше мощ, сега един такъв примерен, свит.. леко безличен ми стои.
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Men ( преди 6 дни )
    33 250$ - тук ще дойде поне на двойна цена. Иначе бих си купил...
  • #1
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Нямам наблюдение върху тези преди 2017г. , но на тези от последната генерация бензиновите им мотори харчат много. Градско около 20 , извън града, под 12 не пада.