IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai показа обновения Santa Fe

Корейците засега пазят в тайна двигателите на всъдехода

Компанията Hyundai представи обновения кросоувър Santa Fe. От корейския производител твърдят, че това не е просто доработка или фейслифт, а сериозна модернизация на модела.


Hyundai Santa Fe


Основната промяна е преминаването на нова платформа и  получаването на нови двигатели, като именно тези детайли засега остават скрити от публиката. Затова пък от Hyundai разкриват промените в екстериора и интериора, като обещават останалите подробности да се появят през лятото, тъй като продажбите на обновения Santa Fe в Европа ще стартират през септември.

Според шефа на глобалния дизайнерския център на Hyundai - Сан Юп Ли, кросовърът вече притежава „смел външен вид, съчетан с премиум-функции”. Дизайнът се доминира от предната част с внушителна решетка на радиатора и интегриран в краищата на капака на двигателя оптика, а също и нестандартни Т-образни фарове. Преработени са капака, броните и калниците, под които се крият 20-цолови колела.


Hyundai Santa Fe


Главните промени в задната част са нови светлини, съединени със светеща линия, а също така различна врата на багажника и броня, която имитира защитен елемент. Що се касае до интериора, то  от Hyundai са категорични, че той отговаря на премиум-стандартите, не само зарази преработената са архитектура, но и заради използването на скъпи и качествени материали.

Предният панел и централна консола на обновения Santa Fe повтарят до голяма степен тези на Kia Palisade. Всъдеходът е получил същите централен тунел, дисплей на мултимедийната система и волан. Мониторът може да има диагонал до 10,25, като системата обеща множество нови функции. В Hyundai напълно се отказват от всички ръчки и джойстикове на централната консола, като смяната на предавките ще става с бутони.


Hyundai Santa Fe


Обновеният Santa Fe за първи път получава система Terrain Mode, която предлага различни режими на движение – стандартен, екологичен, спортен, комфортен и няколко всъдеходни (пясък, кал и сняг). Има и „интелигентен“, при който системата сама избира настройките на задвижващите агрегати, като се съобразява със състоянието на пътя и стила на шофиране.

Засега от Hyundai не съобщават нищо за силовите агрегати, но се очаква сред тях да попадне хибридната система с 230 к.с., която се поставя на новата Kia Sorento. Вероятно Santa Fe ще получи и други двигатели от „роднината си“, в това число 2,2-литров дизел.

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Сас ( преди 1 месец )
    Хубав дизайн и вероятно здрава техника! Само ценообразуването е абсурдно - сигурно ще е по скъпо от предния модел, който беше ако не над 100к, то съвсем близо. Това на фона на Кодиак, 5008, Тарако, CR-V, Outlander е адски много, за мен неоправдано.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    super ( преди 1 месец )
    Супер, но предпочитам от тия без радиаторните решетки:)))
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Zamber ( преди 1 месец )
    Физиката ще си вземе своето, нека да ги пуснат да спират от максималната си скорост до 0 км/ч, там Santa Fe ще бие всички германци, но пък с ниска максимална скорост и нормално ускорение трудно се избиват комплекси, там Santa Fe е безсилен. А и защо германците не казват че при супер интензивно използване на спирачките на техните SUV-та, те прегряват? И ще ми кажат ми това е висока и тежка кола, защо я караш като спортна? А тия 400 коня за чии сте ми ги сложили тогава?
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Zamber ( преди 1 месец )
    Спирачния път на германците е в пъти по-зле, но не по документи, щото по документи Santa Fe 1900 кг спира за 40 метра а Х5, Q7 и GLE всичките около 2200 кг спират за 36 метра... Къде е уловката обаче, германците ускоряват много по-внезапно и нервно когато ги настъпиш, и там при бясното ускорение на такава огромна маса 2200 кг, идва момент в който германските спирачки са безсилни, но това не го пише никъде, щом в контролирана среда прави 100-0 за 36 метра, не питайте повече, трикове общо взето.
  • #4
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Striker ( преди 1 месец )
    Външен дизайн - както обикновено кръгла нула. Интериор 50/50. Хем отгоре изчистен и само с един голям екран, хем долу пак 50 копчалъци. Абе жълтурска работа...нищо ново.
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Фен ( преди 1 месец )
    Спирачния път пак ли е 41м, или можеби повече?
  • #2
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Радев ( преди 1 месец )
    Какъв е този сериозен фейслифт няма и две години след пускането на модела? Това означава, че първоначално са излезли доста дефекти, които е трябвало спешно да бъдат отстранени. Само че тези, които вече са си купили колата са доста прецакани.
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Нев ( преди 1 месец )
    Много добър интериор, изчистен и приятен! Браво на корейците!