IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen: Индустрията ще се възстанови през 2022 година

Експертите предвиждат спад на пазара на нови автомобили с 3 млн. бройки

Продажбите на нови автомобили пострадаха сериозно от пандемията от коронавирус и поставиха производителите в много тежка икономическа ситуация. Експертите на една от водещите компании – Volkswagen, са на мнение, че предишните нива на продажби ще бъдат достигнати не по-рано от 2022 г.


продажби


В момента индустрията е в плачевно състояние автомобилни заводи по света бяха затворени за няколко месеца и дори след подновяване на работа все още не са възстановили предишните нива на производство. Дилърите също бяха спрели работа, което също се отрази негативно.

На територията на Европа се очаква спадът за 2020 година да бъде с около 25,1%, смятат маркетолозите на германската компания.Това означава, че през тази година дилърите на всички марки ще продадат около 3 млн. нови автомобила в сравнение с 2019 г.


продажби


“В средносрочен план може да се очаква намаление на потребителското търсене. Считаме, че продажбите ще се върнат на старите си нива най-рано през 2022 г.“, обясниха от Volkswagen.

Специалистите допълват, че по-бързо ще се възстанови икономиката в Китай, докато тази на САЩ я очаква същото, каквото и в Европа. Най-трагично е положението в Южна Америка, където положението може да оправи не по-рано от 2023 г.

Снимки: Autonews

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо ( преди 1 месец )
    Тия са експерти, колкото мене! Взимат заплата, точно за да говорят такива неща - какво друго да кажат? Че ще фалират фирми, че ще има чудовищна безработица? Нали тях първи ще ги уволнят.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    Колкото до "проблемите" на Тойота - те са потенциални. Само че японците се грижат за потенциалните проблеми на клинентите си, докато немците изкарват клиента виновен за реалните им проблеми. Кой какво е знаел и какви са проблемите е ясно - единствените мениджъри били в затвора са все от ВАГ.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    Сега ще се помъчат още няколко години и пак ще отидат в историята, защото единственото което могат е да произвеждат канцерогенници. Хибридите и електромобилите им са на загуба, защото са некадърни да си произвеждат батериите и са принудени да ги купуват от азиатски компании на загуба.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    ваги, тия "истински екперти" са отговорни за милиони тонове канцерогенни емисии в амтоферата която дишаш. Съществуването си дължат единствено на корумпираните европейски власти, които не им наложиха подобаващи санкции. Ако го бяха направили както в щатите, вагонетките вече щяха да са в историята.
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Браво, душицо, каза ли си го? Радвам се! И к'вооо, много мразиш тойота, така ли? Мдаааа и другите оризари за страшно дразнещи и ги мразим на макс, НАЛИ?Друго си е НАШЕТО европейското, което натри носовете на гадните оризари.... Брат, усещаш ли колко е смешно, или трябва да пояснявам?
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    За мен лично, до някъде, слабите продажби означават, че много хора са отложили за няколко седмици, месеци или година закупуването на нов или друг автомобил, но не че са ходили или са започнали да ходят пеша,т.е можело е и да си минат със старите си коли и са отложили покупките на нови и други. Други хора пък са решили да не чакат и са си купили автомобил, въпреки пандемията. Това е! Къде виждате драма. Драма има за тези, които са свикнали със свръх печалби и не се задоволяват с "малко". Е ?!
  • #3
    1 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дизелгейт е напрово песен, пред неработещите спирачки на Тойота, самоускоряващите им пе.али и не работещи еърбеци, както и самовзривяващи се еърбеци. Не знам дали ръковотстото на ВАГ е било в течение на дизелгейт, но разледващите Тойота откриха, че от Тойота са знаели за проблемите, намериха сумати документи в Тойота а са криели за случващото се и не са отстранявали проблемите. Това се казва противна фирма.
  • #2
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ти по-голям експерт от истинските експерти ли си? Тия хора са много добри в това което правят, за това са производител номер 1. А ти с твоята мижава и нищожна личност, няма смисъл да се обаждаш. Няма човек на тая планета, който да го интересува твоето мнение.
  • #1
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Яко е, че след Дизелгейт се опитват да дават акъл постоянно.