IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mitsubishi се изтегля и от Северна Америка

Компанията намалява разходите си с 20% до 2022 г.

През последните няколко седмици Nissan на няколко пъти обяви, че пазарът в Северна Америка ще играе основна роля за бъдещето на компанията. Алиансът с Renault и Mitsubishi остава непокътнат, но именно Nissan ще бъде лидер зад океана, където Renault не присъства. Какво обаче ще направи най-малката от трите компании – Mitsubishi, която вече обяви, че намалява присъствието си в Европа.


Mitsubishi


Според Automotive News, въпреки увеличените продажби в САЩ, Mitsubishi ще се съсредоточи върху други региони, в които марката традиционно е много силна - Югоизточна Азия и Океания. Компанията също така ще насочи усилия към производството на камиони, джипове и микробуси, които се ползват с голяма популярност.

"Въпреки че увеличихме обема на продажбите на големите пазари, все още не сме постигнали нивата на печалба, които очакваме. Затова се стремим да увеличим продажбите в регионите, където предлагаме основните си продукти. Постепенно ще намалим ангажимента си към големите пазари, на които не сме популярни, обясни изпълнителният директор на Mitsubishi - Такао Като.


Mitsubishi


През 2019 г. автопроизводителят увеличи продажбите в САЩ с 2,5%, като продаде над 121 000 нови коли. Това се дължи най-вече на популярността на кросоувъра Mitsubishi Outlander PHEV. От гамата обаче ще отпаднат достъпните седан и хечбек Mitsubishi Mirage, като идеята е разходите да бъдат съкратени с 20% до края на 2021 г. А тези намаления ще дойдат именно от Америка и Европа.

Снимки: Mitsubishi

0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 4 месеца )
    Митсубиши имаше и пак ще има велики модели като Галант, Пажеро, Лансер Ево и т.н. За разлика от перачницата рено, което ако го закрият днес, утре никой няма да го помни.
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Мислиш ли, че една марка може да се крепи на спортната модификация на един модел? Серийният Лансер не беше нищо особено, да не кажа по-силна дума. За да може компанията да продава бутикови модели като Ево, трябва да има силна моделна гама, която да изкарва парите. Митсубиши няма такава от 90-те.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Мицубиши Лансър беше митична кола! След включването на фирмата в обединение с Нисан и Рено срешиха да я спрат, поне за Европа и Северна Америка. После решиха да правят коли само за Южоизточна Азия и Океания. Сега още едно глупаво решение, вместо да превърнат марката в спортна, високотехнологична дивизия, която да носи високи печалби. Примери има много, но управлението куца.
  • #2
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Факт! ( преди 4 месеца )
    Японски клосети закривай
  • #1
    7 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Mitsubishi Outlander PHEV - резултат 6/10 в Топ Гиър. Цялата им моделна гама е пълен майтап. Когато икономиката има бум, такива изостанали производители някак си успяват да уцеляват с продажби на хора, които много-много не разбират от коли и технологии. После идва кризата и ги филтрира. Производител като Митсубиши няма никаква причина да съществува повече.