Кои са най-скъпите модели на всяка по-значима автомобилна марка на планетата? Не просто най-скъпите по каталог, а и онези, чиято стойност расте с течение на времето? Раил Хашми се опитва да отговори на този въпрос в една статия за DriveTribe. Въпреки множеството пропуски и неточности идеята ни се стори добра и ви предлагаме една значително допълнена версия. След първата й част, дойде време и за втората.
Най-скъпите модели на всеки автомобилен производител:
Opel
Въпреки вековната си история, Opel не може да се похвали с много търсени от колекционерите модели. Добре запазен P4 от 30-те години струва 25-30 хиляди долара по търговете, и дори атрактивният GT от 60-те рядко надхвърля тази сума (ако искате стилна и привличаща погледите класика, това е един от най-достъпните варианти). Най-скъпият Opel до момента е Opel GT Diesel Rekordwagen - eдиничен прототип от 1970, създаден да подобрява рекорди за скорост, който бе продаден според неофициална информация за 95 000 евро.
Въпреки вековната си история, Opel не може да се похвали с много търсени от колекционерите модели. Добре запазен P4 от 30-те години струва 25-30 хиляди долара по търговете, и дори атрактивният GT от 60-те рядко надхвърля тази сума (ако искате стилна и привличаща погледите класика, това е един от най-достъпните варианти). Най-скъпият Opel до момента е Opel GT Diesel Rekordwagen - eдиничен прототип от 1970, създаден да подобрява рекорди за скорост, който бе продаден според неофициална информация за 95 000 евро.