fallback

Полезни или вредни: всички видове добавки за автомобили

Само малка част от предлаганите "подобрители" всъщност вършат някаква работа - и дори с тях трябва да се внимава

Познато ли ви е усещането, когато се изправите пред шарените рафтове в аптеката и започнете трескаво да се чудите какво още да си купите освен пакетчето лейкопласт, за което сте дошли?

   

     Повечето шофьори изпитват същото, когато се озоват пред безкрайните редици от добавки и "подобрители" за автомобили. В горивото, в маслото, в скоростната кутия и къде ли още не: днес има хиляди различни предложения, всяко от което убедено настоява, че ще направи колата ви по-бърза, по-икономична и по-дълголетна. За жалост твърденията в рекламите са нещо различно от фактите. Нека видим кои препарати действително носят полза на автомобила, и при какви обстоятелства. И кои са просто начин да се разделите с парите си.

18-те основни типа автомобилни добавки (ГАЛЕРИЯ):

    Заключението

Предприемчивостта на производителите на добавки още не е стигнала до спирачната система - но може би е само въпрос на време да се появи някой "усилвател на спирачките". Истината е, че огромната част от предлаганите на пазара препарати не са жизненонеобходими, твърдят експертите на уважаваното руско издание "За Рулем". Действителна полза има само от октан-коректорите, антигеловете и влагоуловителите за горивата. Но и те трябва да се използват само при нужда, а не като "подобрители" на нормалната дейност на автомобила. Колкото до останалите, по-добре спестете парите и ги вложете в правилна поддръжка.

 

 

fallback
  • #22
    Жоро ( преди 1 година )
    Те производителите пишат в книжките, че двигателя така е проектиран, че не трябва да се загрява. Да да, ама не.
  • #21
    до 21 ( преди 3 години )
    добре казано. Няма евтин начин да отървеш скъпия ремонт
  • #20
    Истината за добавкит ( преди 3 години )
    На умрял пациент витамини не се дават!
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Относно водата в резервоара съм чувал от мой колега с VW ,че през няколко години прави следното нещо : Кара на резерва докато бензина не падне почти на 0. Оставя около литър-два ,след което налива 500ml или 1л. СПИРТ (който се смесва с водата в резервоара) След това сипва 10тина литра бензин и кара докато колата спре сама. Пълни резервоара отново и по думите му "Вода в резервоара вече не е останала".
  • #18
    Киро ракията ( преди 3 години )
    Хаха. Газетка руска.. За рулем:) руснаците щото проиВеждат коли, затва дават Акъли!! Слагам на 180 000 мил кола, добавка ****-23 паунда и компресията се възстанови!! Вече на първа сия спирам...понадолнище..напът 4 ин5 са веч доста по добре.... Проблема. Е че тая добавка се сменя със маслото.. И аз не вярвах ама украйнската фирма има вече клиент!
  • #17
    Стефан Б ( преди 3 години )
    Имат плацебо ефект :)
  • #16
    Влади ( преди 3 години )
    Може да не съм химик ,но най-обичам такива глупости като " ооо,то по книжка пише ,че масло на скорости не се сменя " Никой не може да ме убеди ,че масло на 5-10 да не говорим за 16-20 годишни коли ще има същите смазочни качества като новото! Ми то дай и фреона или течността за спирачки да не сменяме тогава ? Нали няма теч ,и спира ,само накладки и готово !! А тва за кво са го кзмили тая течност за спирачки ,сигорно само пари да даваме !!
  • #15
    Влади ( преди 3 години )
    Бе ти нормален ли си бе ? Кви 35,000 кви 100,000 км те гонят ! Да не караш служебна че така говориш ,щото само това оправдава факта че с думите си чупиш тъпометъра ? И после такива като теб продават колата и ревем от марката щото предният собственик е бил тъпоъгълник ! Аз карам с пълна синтетика на Кастрол и макар да го дават 15,000 ,го сменям винаги на 10,000 а на минералното съм го сменял на не повече от 8,000км. Ти на този принцип сигорно за смяна на масло на скорости не си чувал а ?
  • #14
    #14 ( преди 3 години )
    Не е така, колега. Тоя т.нар. удължен сервизен интервал го въведоха, от една страна, да привличат корпоративни клиенти, които искат мин. разходи за 4-5 г., и от друга, да прецакват частните за следгаранционни ремонти. Никой двигател не е Ок със смени на повече от 15000 км, а даунсайзнатите с турбо - и на 10 000
  • #13
    до колегата ( преди 3 години )
    Принципно си прав, че важна е поддръжката, но това със смяна на маслото на всеки 8-10хил.км не го приемам, предната ми кола по книжка е на всеки 30 хил км, следващата версия на 35 хил,. дори да го сменяш по на често заради градското ползване, под 20 хил си е излишен преразход.
fallback
Последни