fallback

Полезни или вредни: всички видове добавки за автомобили

Само малка част от предлаганите "подобрители" всъщност вършат някаква работа - и дори с тях трябва да се внимава

Познато ли ви е усещането, когато се изправите пред шарените рафтове в аптеката и започнете трескаво да се чудите какво още да си купите освен пакетчето лейкопласт, за което сте дошли?

   

     Повечето шофьори изпитват същото, когато се озоват пред безкрайните редици от добавки и "подобрители" за автомобили. В горивото, в маслото, в скоростната кутия и къде ли още не: днес има хиляди различни предложения, всяко от което убедено настоява, че ще направи колата ви по-бърза, по-икономична и по-дълголетна. За жалост твърденията в рекламите са нещо различно от фактите. Нека видим кои препарати действително носят полза на автомобила, и при какви обстоятелства. И кои са просто начин да се разделите с парите си.

18-те основни типа автомобилни добавки (ГАЛЕРИЯ):

    Заключението

Предприемчивостта на производителите на добавки още не е стигнала до спирачната система - но може би е само въпрос на време да се появи някой "усилвател на спирачките". Истината е, че огромната част от предлаганите на пазара препарати не са жизненонеобходими, твърдят експертите на уважаваното руско издание "За Рулем". Действителна полза има само от октан-коректорите, антигеловете и влагоуловителите за горивата. Но и те трябва да се използват само при нужда, а не като "подобрители" на нормалната дейност на автомобила. Колкото до останалите, по-добре спестете парите и ги вложете в правилна поддръжка.

 

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Присадки се вика, ако си роден във Воркута :D
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    хадо го взимат за възстановяване на лагери на ветрогенератори и за стари дизелови локомотиви. Освен това в тубата можете да видите мобил 1 срещу хадо верилюб турбо кое колко издържа на *** преди да блокира и тогава говорете. Ревитализанрът не е добавка. Добавките за компресия са съвсем друго нещо. Те им се вика присадки. И не всички ревитализанти са керамични.
  • #10
    до 9 ( преди 4 години )
    то със сигурност има нужда. Въпросът е дали като препаратчето ги разяде налепите, всички излизат при източването. Щото като останат вътре полепнали, кел файда... и даже по-зле става.
  • #9
    112 ( преди 4 години )
    Иване, проблема е в марката...
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Един път годишно преди смяна на маслото слагам да се прочисти от *** които продават по бензиностанцията, дали има нужда или не - по-добре да се застраховам.
  • #7
    #7 ( преди 4 години )
    Точно! то си пише и в статията, някои от тия неща вършат работа при спешни случаи, но не заместват поддръжката и ремонтите
  • #6
    Всичко е измама за п ( преди 4 години )
    На изправният двигател не са му необходими абсолютно никакви добавки! Достатъчно е на всеки 8-10 хил. км. да подменяш маслото, качествено синтетично масло и нов филтър. Редовната поддръжка и профилактика удължава живота на колата много повече от колкото някакви фалшиви добавки.
  • #5
    3 ( преди 4 години )
    Какво хадо? Мислиш, че има значение за кое менте си даваш парите?
  • #4
    до 9 ( преди 4 години )
    И за това после като минеш покрай някой голям булевард в час пик ине можеш да дишаш.
  • #3
    до първи ( преди 4 години )
    Ти защо си мислиш , че хората смъкват филтъра?
fallback
Последни