Има много начини да привлечете вниманието на околните с автомобила си, но малко са толкова оригинални като това да имате различна система за отваряне и затваряне на вратите. Може ли да си представите излизането от такова превозно средство? Гаранция е, че няма как да не останете незабелязани. Сайтът Motor направи подборка от 10-те модела с най-странните врати, а някои от тях са израз на невероятната (или налудничава) дизайнерска мисъл.
10-те модела с най-странни врати (ГАЛЕРИЯ):
BMW Isetta - предно отваряне
Може да не е първата кола, която ви идва наум, когато си помислите за BMW, но произвежданата по италиански лиценз Isetta беше моделът, който "рестартира" германския производител след Втората световна война. Малък градски модел с дължина 2,28 метра, задвижван от 250 и 300 кубикови двигатели от мотоциклетите на марката. Голямата му особеност? Моделът е известен като "балончето" или "яйцето" поради системата за предно отваряне на единствената му врата, в която е интегрирана и кормилната уредба.
Може да не е първата кола, която ви идва наум, когато си помислите за BMW, но произвежданата по италиански лиценз Isetta беше моделът, който "рестартира" германския производител след Втората световна война. Малък градски модел с дължина 2,28 метра, задвижван от 250 и 300 кубикови двигатели от мотоциклетите на марката. Голямата му особеност? Моделът е известен като "балончето" или "яйцето" поради системата за предно отваряне на единствената му врата, в която е интегрирана и кормилната уредба.