IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi залага на умове от Силициевата долина

Компанията създаде нов технологичен център в Щатите

Американският пазар не е най-големият и най-важен за Audi. През миналата година компанията е продала 241 111 нови автомобила в САЩ, докато в Китай и Германия резултатите са съответно 690 083 и 271 613 бройки. Въпреки това, в Audi считат Северна Америка за лидер в развитието на  технологиите за помощ на водача - Advanced Driver Assistance Systems, които са основани на изкуствен интелект.


Audi Q7


Според шефовете на германската компания, особено благоприятна атмосфера за подобни разработки има в Силициевата долина. Затова и Audi създава изследователския център Audi Automated Driving Development (A2D2), който се намира в Сан Хосе.

Неговата цел ще бъде сътрудничество с новото бизнес подразделение на концерна Volkswagen Group – Car.Software. Общите теми на двата отдела са разработка на системи за автономно движение, фирмени приложения и облаци за информация. Новите технологии ще бъдат използвани от всички марки в групата на Volkswagen.

Научно-изследователският офис на Audi ще разработва електронни асистенти от ново поколение, като плановете на компанията предвиждат наемането на 60 местни инженери от различни специалности. Те ще работят върху създаване на изкуствен интелект и съответстващия софтуер, които ще се използват при автопилот от ново поколение. Освен това, ще бъде осъществено тясно сътрудничество с фирми от Силициевата долина, които да оказват помощ на проекта.

Новото подразделение има и собствен автопарк, който се състои от кросоувъри Audi Q7. На техните покриви са монтирани датчици за събиране на данни. Първите резултати от работата на  Audi Automated Driving Development трябва да се видят през 2023 г.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Моето никога не е било ремонтирано вече е на 108 000 километра, но не само това, старото ми от 2011г. вече стана на 180 000км. дадох на жената да го кара, никакви ремонти по-двете, не само че ще ти ги покажа, но ще те закарам в сервиза на Ауди в Бургас, да отворят електронните книжки на двата автомобила и да ти кажат, дали някога по тях са извършвани ремонти. Само смяна на консумативи, като филтри и масла. Не само това, няма чукане, трахане, хлопане, колите са стегнати все едно са като нови.
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ехеее, дай боже да видим някой ден и ауди дето да изкара 50.000 км без ремонт.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Всичко става с пари, ще изкарат на масата милиардите, ще дадът високи заплати, ще предложат бонуси, но ще сложат и срокове и готово, така стават нещата в капитализма, като не става в Германия, ще стане в САЩ, ако не стане там, ще стане в Китай, но накрая ще стане, който търси, намира начини. Не като през комунизма, да гледаме кинопрегледи как стругар изпълнил петилетката за две години. Ама не взема по-голяма заплата, правил го ей така, от любов към родината.
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Дебелопер ( преди 3 месеца )
    Като изключим разни нишови писачи и шефчета, останалите програмисти в Германия мизерстват с посредствени заплатки. Защо да учиш няколко години и да се затриваш психически със седене пред монитор, като може да изкараш по-добри пари карайки приятен съвременен трактор? Затова и писането на софтуер в Германия от година на година потъва все по-дълбоко.