Може би в началото на 20-ти век, в зората на автомобилите, отделенията за съхранение, където водачите (които са били и механици на превозното си средство), облени в масло и бензин, да захвърлят инструментите си. В наши дни обаче ползата на жабката е съвсем различна. През миналия век еволюцията промени всичко в света на автомобилите.
Жабката е един от онези елементи, които също претърпя трансформация и всъщност, вече има много различни видове, тъй като в доста случаи дизайнерите са дали свобода на своята креативност. Някои от тях дори директно са се престарали. В тази галерия ще ви запознаем с 9-те автомобила с най-странни жабки, макар че има някои модели, които не сме включили, но заслужават също да бъдат отбелязани, като "чекмеджето" на Renault например.
Снимки: Motor
Различни градски модели, като Smart fortwo, Volkswagen Lupo, Peugeot 107 или първите поколения на Citroen C1 и Toyota Aygo, имаха един вид отворена жабка пред пътника, или по-скоро рафт. Като опция моделите предлагаха капак с ключалка, което да направи отделението конвенционална жабка.