Може би в началото на 20-ти век, в зората на автомобилите, отделенията за съхранение, където водачите (които са били и механици на превозното си средство), облени в масло и бензин, да захвърлят инструментите си. В наши дни обаче ползата на жабката е съвсем различна. През миналия век еволюцията промени всичко в света на автомобилите.
Жабката е един от онези елементи, които също претърпя трансформация и всъщност, вече има много различни видове, тъй като в доста случаи дизайнерите са дали свобода на своята креативност. Някои от тях дори директно са се престарали. В тази галерия ще ви запознаем с 9-те автомобила с най-странни жабки, макар че има някои модели, които не сме включили, но заслужават също да бъдат отбелязани, като "чекмеджето" на Renault например.
Снимки: Motor
Колкото и да е странно, има и коли без жабки. Първото поколение на спортните автомобил на Porsche със средно разположен двигател, Boxster (986), нямаше такава, поради което пътниците трябваше да съхраняват нещата си зад седалките. Започвайки от второто поколение (987), представено през 2004 г., моделът вече имаше жабка, която се намира под арматурното табло от страната на пътника.