fallback

Skoda представи новата Octavia Scout

Всъдеходното комби се предлага с 6 варианта на задвижване

Традиционно Skoda Octavia Scout излиза на пазара не само като стандарно комби, но и във версия Scout с допълнителни всъдеходни аксесоари. Те са от небоядисана пластмаса, която е допълнена със сребристи детайли по цялата дълина на предната и задната брони (също като при „баткото“ Superb Scout).

Появата на допълнителни детайли води съответно и до увеличение на габаратите. Дължината на  Octavia Scout е с 16 мм по-голяма от тази на стандартния модел, а височина – с 15 мм. Сребристи са корпусите на огледалата, както и рейлингите на покрива. Освен това, всъдеходният вариант е оборудван със собствени джанти – стандартно те са 18-цолови, а като опция се предлага и 19-цолови.

Промените в интериора за значително по-малко, като се свеждат до различни нюанси на оформлението. Седалките се предлагат с комбинация от кожа и „дишаща“ тъкан, на предния панел има нови елементи, а покритието на педалите имитира алуминий.

Двигателите за Scout са увеличени значително в сравнение с предишното поколение. Предлагат се ощо 6 варианта на задвижване – с предно предаване, със задвижване на четирите колела и с „умерена“ хибридна система.

Базовата версия е достъпна с 1,5-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 150 к.с. Тя може да бъде само с предно предаване, но ако обичайната версия на двигателя е с 6-степенна механична скоростна кутия, то тази със 7-степенния автомат получава и допълнителен стартер-генератор, като мощността не се променя.

Още снимки - вижте в галерията:

На върха на бензиновата гама е Octavia Scout с 2,0-литров турбомотор и задвижване на четирите колела. Дизеловият двигател е само един – също с обем 2,0 литра, но той се предлага в 3 варианта на мощност – 115, 150 и 200 к.с. Последната версия има въртящ момент от 400 Нм, като е най-мощната в историята на въдеходната Octavia. За варианта със 115 к.с. се предлага 6-степенна механична скоростна кутия и предно предаване, а за другите две – 7-степенен автомат и система 4х4.

Цените и датата на началото на продажбите все още не са обявени дори за европейския пазар. Вероятно, това ще стане през есента.

Снимки: Skoda

fallback
  • #7
    Kiki ( преди 3 години )
    До 5- това го чу от една жена в трамвая, нали? Щото моята е на 180к. и нищо не тропа, не скърца.
  • #6
    Ивайло ( преди 3 години )
    Колата си е супер сравнение със други аналогични е на добра цена техника и електроника всичко е едно.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Новите шкоди се разтропват за има-няма 30-40000 км. Който квото иска да ви говори...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Чешки ***
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Е, автомобил е все пак, колко да е всъдеход. Обаче изглежда супер!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    С този пътен просвет от 160 мм си представям всъдеходността му,може би по влажен път или леко заснежен. Извън него скръб. Не всичко 4х4 е всъдеход,а комбинацията от пътен просвет 200 мм и над него и 4х4,както и подходящи гуми са условия за всъдеходност.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Всъдеходното. Комби.
fallback
Последни