fallback

Skoda представи новата Octavia Scout

Всъдеходното комби се предлага с 6 варианта на задвижване

Традиционно Skoda Octavia Scout излиза на пазара не само като стандарно комби, но и във версия Scout с допълнителни всъдеходни аксесоари. Те са от небоядисана пластмаса, която е допълнена със сребристи детайли по цялата дълина на предната и задната брони (също като при „баткото“ Superb Scout).

Появата на допълнителни детайли води съответно и до увеличение на габаратите. Дължината на  Octavia Scout е с 16 мм по-голяма от тази на стандартния модел, а височина – с 15 мм. Сребристи са корпусите на огледалата, както и рейлингите на покрива. Освен това, всъдеходният вариант е оборудван със собствени джанти – стандартно те са 18-цолови, а като опция се предлага и 19-цолови.

Промените в интериора за значително по-малко, като се свеждат до различни нюанси на оформлението. Седалките се предлагат с комбинация от кожа и „дишаща“ тъкан, на предния панел има нови елементи, а покритието на педалите имитира алуминий.

Двигателите за Scout са увеличени значително в сравнение с предишното поколение. Предлагат се ощо 6 варианта на задвижване – с предно предаване, със задвижване на четирите колела и с „умерена“ хибридна система.

Базовата версия е достъпна с 1,5-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 150 к.с. Тя може да бъде само с предно предаване, но ако обичайната версия на двигателя е с 6-степенна механична скоростна кутия, то тази със 7-степенния автомат получава и допълнителен стартер-генератор, като мощността не се променя.

Още снимки - вижте в галерията:

На върха на бензиновата гама е Octavia Scout с 2,0-литров турбомотор и задвижване на четирите колела. Дизеловият двигател е само един – също с обем 2,0 литра, но той се предлага в 3 варианта на мощност – 115, 150 и 200 к.с. Последната версия има въртящ момент от 400 Нм, като е най-мощната в историята на въдеходната Octavia. За варианта със 115 к.с. се предлага 6-степенна механична скоростна кутия и предно предаване, а за другите две – 7-степенен автомат и система 4х4.

Цените и датата на началото на продажбите все още не са обявени дори за европейския пазар. Вероятно, това ще стане през есента.

Снимки: Skoda

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Има няма 80 бона ще й искат. Защо Кауфланд минаха от служебни Шкода и Ауди на БМВ, при положение, че са по-скъпи. Защото в последно време ВАГ правят евтини и качествени коли, нали? Щом баба Меркел накара ЕС да блокира сливането на Пежо и Фиат, работата е ясна :)
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    До 13,поддържам те колега правилно казваш за диванните "експерти",които кола не са виждали обаче ръсят "експертни решения чути тук таме от същите такива "експерти" или от предубеждения от минали години. Всичко зависи от поддръжката приятел с Лагуна ревеше от окачване,но сменяше с части менте за смешни пари,а е и рибар и я кара като "офроуд". Та такива не са еталон за оценка.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    До 12,Мегана ми е на 220х.км. от нов,защото такъв го взех и нищо не тропа,а другата пак нова на 3 г. пак Рено и вече на 70 000+ км пак нищо не тропа,мисля нещо в устата ти тропа виж си протезата от нея ще да е не е от Рено.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    О да българина е голям експерт на база "някой ми каза". Като добавим че и опита обикновено е базиран на кола 15+ годишна/ карана като за последно/на 500+к км/горяла/давена или комбинация от изборените. Ама на километража пише 100к км значи се е разбила за по-малко
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    тропа им главата на нЕкои... най-обичам изказвания от "експерти" които не са се и доближавали до коментираният автомобил.
  • #12
    до #10 ( преди 4 години )
    пепчоу - тропа ти реното ве, и скърца още...
  • #11
    Златьо ( преди 4 години )
    Аз си купих октавия произведена 2013 октомври, карам я 3,5 години, беше на 60.000км,навъртях и 200.000 км, и не съм разбрал да се е разтропало каквото и да било
  • #10
    пепе ( преди 4 години )
  • #9
    Шкодак ( преди 4 години )
    Първо се качете и покарайте тогава ръсете компетенция.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    всъдеход може да не е, но със сигурност е доста проходима кола и изглежда добре. Ако се съди по предните версии е добра и като техника. Единствено не ми харесваше на старите скаути много високата цена за малко повече пластмаса и 1-2см просвет. (защото имаше и 4х4 с нормален просвет)
fallback
Последни