Вече видяхме прототипа и официалните рендери на производствения модел и сега Nissan най-накрая пусна реални снимки на модела GT-R50 от Italdesign. Това е автомобилът, който двете компании искаха да докарат на салона в Женева, но трябваше да прибегнат до план Б заради пандемията от коронавируса.
Линията на покрива на този суперавтомобил е намалена с 54 милиметра в сравнение с GT-R Nismo от моделната 2018 година, на който е базиран. Самият покрив е различен, тъй като включва по-ниска централна секция, обградена от повдигнати външни участъци. LED фаровете придават на автомобила свеж вид, докато масивното крило отзад може да се регулира. Другите промени отвън са 21-цоловите алуминиеви джанти, които са изключително за този модел. Забавен факт е, че моделът, всъщност, е проектиран от Nissan от екипите му в Европа и Северна Америка.
Интериорът не е подложен на същото ниво промени като екстериора, но в салона доста по-щедро са използвани въглеродни влакна, кожа и алкантара. Това е напълно очаквано за специално издание с ограничен тираж, но те наистина не могат да скрият възрастта на GT-R. В крайна сметка R35 е на около 13 години...
Nissan GT-R50 от Italdesign се предлага с механични подобрения, като използва обновена версия на 3,8-литровия V6 двигател с туин-турбо. Той развива 710 конски сили или 110 к.с. повече от GT-R Nismo или Track Edition. От Nissan казват, че са успели да увеличат максималния въртящ момент, генериран от двигателя VR38DETT, до 780 Нм, което е ръст със 128 Нм.
Всичко това е довело до инсталирането на подсилена секвенциална шестстепенна трансмисия с два съединителя, трябвало е да се добавят и спирачките на Brembo. Bilstein се е погрижила за преработеното окачване, а гумите са Michelin Pilot Super Sport с размери 255/35 R21 отпред и 285/30 R21 отзад.
Още снимки на модела - в галерията:
Въпреки че Nissan приема поръчки за модела още от декември 2018 г. и ще бъдат направени само 50 бройки, не всички са продадени. Това може да е свързано с доста високата цена от 990 000 евро (1,08 милиона долара), което е близо пет пъти повече от най-скъпия GT-R - Nismo (212 445 долара). Първата партида автомобили за клиентите ще бъде доставена в края на 2020 г. и началото на 2021 г.
Снимки: Nissan/Motor