fallback

Alpina направи собствено BMW X7 M

Кросоувърът има 621 коня под капака и вдига 100 км/ч от място за 4,2 секунди

В BMW решиха, че няма да правят X7 M, който да бъде най-мощната версия на големия кросоувър, но в компанията Alpina нямат подобни притеснения. И тя вече е готова с подобен автомобил, който излиза на пазара.

На външен вид Alpina XB7 се отличава от стандартното BMW X7 по предната броня с увеличени въздухозаборници, които трябва да осигурят по-добро охлаждане на 4,4-литровия би-турбо V8 двигател. Задната броня е получи усъвършенствана изпускателна система със сдвоени тръби. Визуалните промени завършват с 21-цолови джанти (като опция се предлагат 23-цолови Alpina Classic с 20 спици) и гуми Pirelli, които са направени специално за този модел.

Салонът е украсен с кристален превключвател iDrive, цифров приборен панел Live Cockpit Professional с фирмена графика и декоративни елементи CraftedClarity от стъкло. Като опция се предлагат седалки с кожа й Lavalina, докато в стандартния вариант те са с Merino, както е и при X7.

В основата на Alpina XB7 е версията BMW X7 M50i с би-турбо мотор V8 4.4, който в заводското си изпълнение развива 530 к.с. и 750 Нм. Специалистите от Alpina са сменили турбокомпресорите с по-големи, увеличили са налягането и са оптимизирали система за охлаждане. Това води до увеличение на мощността до 621 к.с. и 800 Нм

Кросоувърът XB7 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди, което е с половин секунди по-бързо от донора. До 200 км/ч машината ускорява за 14,9 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 290 км/ч, докато при X7 M50i тя е 250 км/ч.

Двигателят е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия Alpina Switch-Tronic, която всъщност представлява кутия 8HP76 от ZF с оригинален софтуер и нов хидротрансформатор. На задната ос на Alpina XB7 е поставен диференциал с електронно управление на блокировката.

Пневматичното окачане позволява да се варира с пътни просвет в пределите на 40 мм. Кросоувърът има активна система за противодействие на накланянето, завиващи задни колела и три профила на движение - Comfort, Sport и Sport+. Спирачната система е дело на фирмата Brembo.

Още снимки - вижте в галерията:

В Германия Alpina XB7 струва поне 155 200 евро, докато версията BMW X7 M50i се продава за 115 400 евро.

Снимки: Alpina

 

fallback
fallback
Последни