Всички те изглеждат като съвършената рецепта: сериозна мощност и бързина, впечатляващи нови технологии, дизайн от най-големите светила в тази област. Но понякога дори наличието на всички необходими съставки не гарантира успеха. Късогледи шефове, неблагоприятни икономически обстоятелства, дори чисти случайности - всевъзможни фактори могат да саботират една суперкола, както доказват тези 15 фантастични проекта от 90-те години.
15 суперколи от 90-те, които не се случиха (ГАЛЕРИЯ):
Ford GT90
Във Ford периодично се сещат за легендарния си GT40. А през 90-те компанията е собственик на Jaguar, така че идеята просто да се вземе успешната рецепта от суперколата XJ220 и да се облече в друга "кожа" изглежда очевидна. Разликата е само в двигателя - вместо английския V6 с турбо, американците монтират 6-литров V12 с четворно турбо и 720 коня. Панелите са от въглероден композит, а спойлерът се подава само при високи скорости, както по-късно стана при Veyron. От Ford обявяват 370 км/ч максимална скорост и 3 секунди от 0 до 100 км/ч. Ще трябва да го приемем на доверие, защото те така и не произведоха този автомобил.
Във Ford периодично се сещат за легендарния си GT40. А през 90-те компанията е собственик на Jaguar, така че идеята просто да се вземе успешната рецепта от суперколата XJ220 и да се облече в друга "кожа" изглежда очевидна. Разликата е само в двигателя - вместо английския V6 с турбо, американците монтират 6-литров V12 с четворно турбо и 720 коня. Панелите са от въглероден композит, а спойлерът се подава само при високи скорости, както по-късно стана при Veyron. От Ford обявяват 370 км/ч максимална скорост и 3 секунди от 0 до 100 км/ч. Ще трябва да го приемем на доверие, защото те така и не произведоха този автомобил.