Всички те изглеждат като съвършената рецепта: сериозна мощност и бързина, впечатляващи нови технологии, дизайн от най-големите светила в тази област. Но понякога дори наличието на всички необходими съставки не гарантира успеха. Късогледи шефове, неблагоприятни икономически обстоятелства, дори чисти случайности - всевъзможни фактори могат да саботират една суперкола, както доказват тези 15 фантастични проекта от 90-те години.
15 суперколи от 90-те, които не се случиха (ГАЛЕРИЯ):
BMW Nazca M12
Този автомобил, проектиран от сина на Джорджето Джуджаро, е показан през 1991 на салона в Женева. Задвижването е с V12 от тогавашното BMW 850i, с 300 коня мощност. Не звучи твърде много, но пък Nazca тежи само 1100 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е едва 0.26. Година по-късно компанията показва втора версия на прототипа, доработена от Alpina и с добавени 50 к.с., но с отнети още 100 кг от теглото. Така и не влиза в производство, но според мълвата султанът на Бруней дал празен чек на Italdesign, за да произведат една работеща версия специално за него.
Този автомобил, проектиран от сина на Джорджето Джуджаро, е показан през 1991 на салона в Женева. Задвижването е с V12 от тогавашното BMW 850i, с 300 коня мощност. Не звучи твърде много, но пък Nazca тежи само 1100 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е едва 0.26. Година по-късно компанията показва втора версия на прототипа, доработена от Alpina и с добавени 50 к.с., но с отнети още 100 кг от теглото. Така и не влиза в производство, но според мълвата султанът на Бруней дал празен чек на Italdesign, за да произведат една работеща версия специално за него.