Всички те изглеждат като съвършената рецепта: сериозна мощност и бързина, впечатляващи нови технологии, дизайн от най-големите светила в тази област. Но понякога дори наличието на всички необходими съставки не гарантира успеха. Късогледи шефове, неблагоприятни икономически обстоятелства, дори чисти случайности - всевъзможни фактори могат да саботират една суперкола, както доказват тези 15 фантастични проекта от 90-те години.
15 суперколи от 90-те, които не се случиха (ГАЛЕРИЯ):
Audi Quattro Spyder
Покрай ефектния Avus, показан на Франкфуртския автосалон през 1991, другата новост на щанда на Audi остава почти незабелязана. И жалко, защото изцяло алуминиевото Quattro Spyder е класическа суперкола със средноразположен двигател. Самият мотор е 2.8-литров V6 със 174 коня - но с идеята да бъде заменен от по-мощен. Въртящият момент се предава към четирите колела. Цялата кола тежи едва 1100 кг. Икономически съображения я спират от производство и чак две десетилетия по-късно Audi се връща към идеята, за да създаде R8.
Покрай ефектния Avus, показан на Франкфуртския автосалон през 1991, другата новост на щанда на Audi остава почти незабелязана. И жалко, защото изцяло алуминиевото Quattro Spyder е класическа суперкола със средноразположен двигател. Самият мотор е 2.8-литров V6 със 174 коня - но с идеята да бъде заменен от по-мощен. Въртящият момент се предава към четирите колела. Цялата кола тежи едва 1100 кг. Икономически съображения я спират от производство и чак две десетилетия по-късно Audi се връща към идеята, за да създаде R8.