Блогърите от канала AutoBildSportsCars сравниха в режим на максимална мощност седана BMW M8 Competition и електрическия Porsche Taycan Turbo S. Опитен пилот завъртя по една скоростна обиколка с всеки един от автомобилите на пистата „Лаузицринг”. Условията на трасета бяха напълно еднакви, а колите „обути“ с гуми Pirelli P Zero.
По „паспортни“ данни двете коли се различават. Под капака на BMW M8 Gran Coupe Competition е поставен 4,4-литров туин-турбо V8 двигател с 625 к.с. и 750 Нм. Трансмисията е 8-степенен автомат, а задвижването към четирите колела. Баварската машина е с 400 кг. по-лека и с 20 500 евро по-евтина от електромобила.
На свой ред Porsche Taycan Turbo S разчита на два електромотора със съвкупна мощност 761 к.с. и 1050 Нм. Задвижването е към четирите колела, като ускорението от 0 до 100 км/ч е по-бързо с 0,4 секунди от модела на BMW. Дали обаче това ще има значение на писта с 14 завоя?
В крайна сметка разликата на финала е само 0,2 секунди, което минимално на трасе с дистанция 4534 метра.
Видео: AutoBildSportsCars