fallback

Citroen обеща "разкошен" наследник на С5

Французите не се отказват от D сегмента въпреки намаляващите продажби

Въпреки все по-задълбочаващата се SUV лудост Citroen няма да се откаже от седаните и подготвя наследник на С5, обяви директорът по стратегията и продуктовата гама на френската компания Лоранс Хансен. "Повярвайте ми, тази кола съществува и е разкошна", заяви Хансен. "Това е много важен модел за нас".

Напоследък упорито се спекулираше, че компанията ще се откаже изобщо от D-сегмента, за да се фокусира върху по-търсените и доходни кросоувъри като C5 Aircross. В същото време категорията на средноразмерните седани непрекъснато се свива - само през миналата година спадът в търсенето за такива автомобили в Европа бе 19%, до общо 403 922 продадени бройки.

D-сегментът остава сравително популярен в Китай, по пък китайските продажби на Citroen през миналата година се свиха над два пъти, до едва 55 000 автомобила.

В Европа, освен бюджетния градски модел С3, продажбите на френската марка се крепят върху кросоувърите С3 Aircross и C5 Aircross. Освен това евентуалният седан на Citroen ще се конкурира с "братското" Peugeot 508.

Хансен обаче отхвърля тези спекулации и настоява, че по модела се работи. Той ще бъде построен върху същата платформа EMP2, на която са базирани Peugeot 508 и DS 9. Тя е подготвена и за плъг-ин хибридно задвижване, макар да не е походяща за чисти електромобили. Вероятно във външния му вид ще се използват доста елементи от ефектния концепт CXperience, представен през 2016.

Междувременно новият главен изпълнителен директор на Citroen Венсан Кобе разкри детайли и около задаващия се наследник на C4 Cactus. Колата ще бъде представена онлайн на 30 юни и ще има чисто електрическа версия. По-късно през годината компанията ще покаже и един "революционен" концепт, потвърди директорът по дизайна Пиер Льоклер.

Историята на семейните модели на Citroen вижте в галерията:

fallback
  • #8
    Ккк ( преди 3 години )
    Аман от разбирачи
  • #7
    toniboyok ( преди 3 години )
    Citroen C5 X7 модификация от 2008 г. с хидроактивно окачване е разкошен седан с невероятна возия(без конглокенция).Надявам се новият седан C5 наистина да е достоен наследник
  • #6
    Изпреварващ ( преди 3 години )
    Е ще пратят Фят при Дачия тази жалка фирмичка.Същото става и с ФВ груп Сеат и Шкода са идентични и сега със свиването на пазарите ще почнат да окапват най-вече Сеат който ще бъде изхвърлен и с това ще почне разпада на ФВ груп ще следват Дукати и тн.А с разпада на ФВ Груп ще почне и разпада на Германия.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Драмата на концерна, както при Хюндай-Киа, е, че поддържа вече 3 марки позиционирани в един и същи ценови сегмент, които си ядат взаимно клиентите. С присъединяването на марките на ФЦА нещата още се усложняват. Ако искат да ги съхранят, ще трябва да пратят поне една от тях при Дачия.
  • #4
    Хаха ( преди 3 години )
    Ще лопа ли още от завода или нема да лопа.
  • #3
    popa ot razgrad ( преди 3 години )
    С5, 508 и Insignia - трима жонгльори на едно въже...не ми се вярва...
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е прототип само, съмнително да е това новата С5. да почакаме до 30.06 и ще я видим ;)
  • #1
    356 ( преди 3 години )
    За мен и тук визията е уникална, но търсещите ефектност гротескни щрихи около стоповете и над калниците отзад, и тройният светлодиоден халогенен светлинен отпечатък отпред, някак развалят усещането за красота и преливаща хармония във формите. Отвътре, сякаш 5 класник е пресъздал комиксите за приключенията на капитан Планета, възседнал сияещ дървеният си космически кораб, в жълт десен велурен пилотски стол, на път към жълтата галактика. Метафора. На някой екстравагант може да пасне отлично.
fallback
Последни