IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Един от най-големите пазари записа нула продажби през април

В Индия са отчетени само сделки за износ, както и на селскостопанска техника

Пандемията от коронавирусната инфекции COVID-19 доведе до катастрофален спад на продажбите на нови автомобили по цял свят. Най-трагично обаче се оказа положението на един от големите пазари – този в Индия, където през април не беще отчетена нито една продажба, съобщава изданието Business Today.


Suzuki


Това се случва за първи път в историятана индийската автомобилна индустрия. През април са отчетени малки продажби за чужбина, както и няколко сделки на селскостопанска техника. Например, лидерът на местния пазар Maruti Suzuki през март записва 79 000 продажби на нови автомобили в Индия, а 4700 са изнесени в чужбина. За април резултатите са съответно 0 и 632 бройки.

При другите производители нещата не са по-различни. Концернът Mahindra & Mahindra е изнесъл в чужбина 733 машини, като едноременно с това е продал 4800 трактора в Индия.

Преди две седмици Асоциацията на европейските автомобилни производители (ACEA) публикува отчет за продажбите през март и за първото тричесечие на 2020 г. Според документта, заради пандемията през март европейските пазар отчита най-големия спад в историята – минус 55,1%. За тримесечието спадът е 25,6%.

Най-голям спад се отчита в Италия (85,4%), Франция (72,2%) и Испания (69,3%). В Германия е фиксирано намаление с 37,7%. За първите 3 месеца на плюс в ЕС са само Литва и Кипър.

Снимка: Motor

0 от 500