fallback

10 факта за японските автомобили, които трябва да знаете

Дрифът и тунингът са издигнати в култ, но има и други интересни особености

JDM е термин, с който се означават както японските автомобили като цяло, така и части (оригинални и aftermarket) за тях, създадени в съответствие с японските изисквания за качество и сигурност. Това е един особен свят със свои герои легенди и закони. Изданието Best Car разкрива някои от най-интересните факти за нея.

Феновете извън Япония отлично познават и се възхищават от автомобили като Toyota Supra, Mazda RX-7, Nissan Skyline GT-R, Mitsubishi Lancer Evolution и много други спортни коли, донесли световна слава на японското автомобилостроене. Но местната култура не се ограничава с легенди от 90-е години, създадени от инженери и побъркани тунинг-ателиета. Всичко тук е сложно, интересно и многообразно.

Снимки: Motor

fallback
  • #18
    Qwerty ( преди 4 години )
    след 1 френски и 3 немски автомобила съм само на японско. феновете на ауди и бмв , които никога не са карали истинска японска кола оплюват, но ако си вземат такава със високо ниво на оборудване ще забравят за баварските трошливи бездънни ями за части и ремонти.
  • #17
    глупости ( преди 4 години )
    японските коли били шумни...бил съм в Япония, на натоварено кръстовище в голям град се чуват само светофарите , които издават звуци за различните посоки. половината коли са хибриди, шумни и мръсни дизели няма.
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    #17, наистина ли мислиш, че непознавайки препинателните знаци и мислейки, че "неги" е една дума, можеш да си модел за подражание на някой? Пък, ако ще, да караш два ролс-ройса?
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    #16 Ти си противоречиш! Значи японските били неприложими и продажбите го показвали. Ами, че те японските са най-продаваните коли в света, ако не знаеш! Рендетата се продават на определени регионални пазари, а дори са забранени на едни от най-големите. Защо ли? Ако не знаеш защо си пусни търсачката и ще разбереш колко са убави и с какво широко приложение! А би ли казал защо Нисан продават няколко пъти повече автомобили от Рендетата? Нали уж бяха неприложими! Май френските коптори са неприложими.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Имаме два нисана първия модел на S13 и последният на s14 и за нищо неги сменям
  • #13
    Рено над всичко ( преди 4 години )
    Джапанските автомобили са специфични за техните си географии и извън Джапан са неприложими продажбите им го доказват също като и американските те си се правят за техните си пътища и нямат голямо приложение в Европа.
  • #12
    Абе ( преди 4 години )
    Не се карайте джяпянките и преди и след тунинг са си кочини!
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    #12 За немските бангии е точно така, както си го описал! 100% точно си ги описал! Поздравления! По-точно описание за немските коли не бях чел скоро. Браво!
  • #10
    до 12 ( преди 4 години )
    Освен ако не са Хонда Сивик хечбек 2006-2016. Като самолет е вън и вътре.
  • #9
    Оооо ( преди 4 години )
    До този премиум професор отдолЕЕЕ. На японските гледам си изброил куп неща, които наистина се сменят при един КАЧЕСТВЕН СИЛОВ тунинг. А при другите как е професоре? Един ремап, махаме катализатора и БУУМ голфУ лети? При кой КАЧЕСТВЕН тунинг не се сменят тези неща? Японците ти дават БАЗА за тунинг, а другите ти дават БАЗА за премиум ремонти, сещаш се ???
fallback
Последни