fallback

BMW разкри какво ще бъде новото купе 4-Series

В гамата на модела ще се появи хибридна версия M440i xDrive

BMW обяви началото на последната фаза от тестовете на новото поколение на купето 4-Series и разкри някои подробности за него. Така например, в гамата на модела ще се появи версия M440i xDrive с "мека" хибридна система, а освен това двувратката структурно се различава от седана 3-Series (G20).

Новата "четворка", подобно на седана от 3-а серия, е базирана на архитектурата CLAR с окачване McPherson отпред и пет-точково отзад. Купето обаче има редица дизайнерски разлики. Така например, центърът на тежестта е по-нисък с 21 мм, увеличен е отрицателният ъгъл на наклона на предните колела, инсталирани са амплитудно зависими амортисьори със специални настройки, а задната следа е разширена с 23 мм.

В предната част на каросерията са се появили допълнителни усилватели, а в задното окачване има разширения, които увеличават стабилността на правите и под въздействието на напречни сили. При това двувратката е по-ниска от седана с 57 милиметра, а коефициентът на съпротивление на въздуха е намален с 0,015.

Топ версията на модела ще получи обозначението M440i xDrive Coupe (преди това 4-та серия нямаше такава) и трилитров редови "шестатак“ с 48-волтова хибридна система. Двигателят ще развива 369 конски сили и 500 Нм, към които при резки ускорения електромоторът ще добави още 11.

По подразбиране това купе ще получи и шаси с модифицирана еластокинематика, 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic Sport, задвижване на четирите колела, диференциал M Sport с електронна блокировка, M Sport спирачки и 18-цолови джанти.

 

Тестовете на новата "четворка" се извършват на няколко етапа. Зимните са в шведския Арйеплог, пистовите - на френската "Мирамас" и на германската "Нюрбургринг", а финалната част - пред Центъра за научни изследвания и иновации и собствения полигон на BMW Group в Мюнхен.

Снимки: Motor

fallback
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Абе шeбeк #8 - Тойота имаха Toyota Electronically Modulated Suspension (TEMS) серийно още през 1983 в Soarer. За сравнение Мерцедес пускат Active Body Control през 1999.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Много праиказки, много самохвалби, но накрая BMW пак си остава фирма с големи амбиции и посредствено качество.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Това описание го имаше преди 4 години, на за ... Рено Талисман. Очевидно БМВ ползва отново Рено. И мотора е френски.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    #5 Концентрирай се върху статията и това, което казвам, а не върху други неща! Не се разсейвай, а мисли! Мисли какво ще се случи, като започнат да плащат глоби и отделно коронакризата им пречи допълнително. Може би се надяват на нещо? Държавата да помага и да отложат изпълнението на екологичните мерки. Това са погрешни надежди. Вместо да се насочат към високоефективни и еко модели, те си правят старите каручки, които били много бързи. И др.правят бързи, но и иекологични коли.
  • #5
    до 4 ( преди 4 години )
    Единственият, който надава вой и пищи, при появата на поредният германски автомобил, си ти! Само цапаш форумите!
  • #4
    до: Гошо ( преди 4 години )
    Ще ги видим колко вървят, като започнат да им налагат милиардните глоби. Тогава ще се разпищят на умряло. Само стой и гледай какво ще стане! Голям вой ще има и оправдания заради коронавируса, който уж ще е причината, че не са успели да изпълнят нормите. ВАГ още от сега взеха да пищят (справка съседната статия). Но ти не се плаши, че ще изчезнат! Няма! Китайците са насреща...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    #2 Доста елементарно и необосновано мнение. Искаш да кажеш, че Лексусите не вървят ли? Не само доста добре вървят, ами и на всичкото отгоре са икономични и невероятно здрави. Лукса, който предлагат е от най-високо ниво.
  • #2
    Гошо ( преди 4 години )
    Хората, които си купуват БМВ, Мерцедес и др... очакват колата да върви... Тези марки нямат общо с Тойота! Клиентите им са други, за това и колите им са други! Дано си ме разбрал...
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    От колко години Тойота ги учи и им дава технологии, а те един хибрид не могат да направят. Пак мек хибрид вадят, който на книга ще харчи по-малко, а в реалността повече от нехибридната версия. Да пуснат в отпуск една тумба дюнерджии и една камилари и да извикат малко японци да им направят един хибрид, че явно сами не могат!
fallback
Последни