По правило, всеки тунинг на германското студио Mansory се откроява с агресивност и претенциозност. Още по-изненадващо изглежда новият екстериорен пакет за купето Ferrari 812, наречен 812 Softkit.
Този път компанията наистина деликатно се е справила с външния вид на оригиналния модел. Само няколко щриха придават на двувратката малко повече индивидуалност. А мощността на атмосферния 6,5-литровия V12 двигател (800 коня, 718 Нм) във варианта Softkit е останал непроменен. Пакетът включва сплитер от въглеродни влакна и допълнителни странични секции към него, аеродинамични вложки в ъглите на предната броня и разширители на задната броня, както и дифузьор с интегрирана LED стоп сигнал.
Ако обаче клиентът сметне Softkit за твърде скромна и "мека" актуализация на 812, може да разгледа друг нов пакет - Stallone 812/Stallone 812 Black (черният образец на снимките в галерията), който Mansory подготви за отменения през март автомобилен салон в Женева. Тук има много повече агресивност в екстериора и няколко варианта на аеродинамичния комплект на каросерията (отзад може да бъде поставен малък спойлер или голямо антикрило).
Още снимки - в галерията:
В пакета Stallone има също нестандартни детайли за интериора и най-важното - всичко това е придружено от значително пипване на двигателя. Нов софтуер и компоненти на изпускателната система осигуряват 830 к.с. и 740 Нм. Доста добро увеличение за атмосферния двигател. Stallone включва не само нови аеродинамични компоненти, но също така преработени брони, нов преден капак, странични и задни панели на купето, нестандартни огледала и кантове на оптиката. Предлагат се и оригинални ковани джанти.
Самият модел Ferrari 812 Superfast се появи преди три години. Купето ускорява от място до 100 км/ч за 2,9 сек, упражнението до 200 км/ч изпълнява за 7,9 сек, а максималната му скорост е 340 км/ч. Седемстепенната роботизирана скоростна кутия и диференциалът с електронен блокаж прехвърлят задвижването на задните колела. Шасито е пълноуправляемо.
Снимки: Mansory