fallback

Автомобилите с най-лоша динамика на света

Tata Nano е лидер, но кои модели му правят конкуренция

Класации с най-бързо ускоряващите серийни автомобили на света са пълни със спортни коли, които развива мощност от по няколкостотин конски сили. Днес обаче ще стане дума за техните антиподи – колите, които не бързат за никъде и съответно имат най-слабата динамика при ускорение от 0 до 100 км/ч. 

Класацията е на изданието Motor1, което припомня, че сигурният победител в нея – Tata Nano, не се произвежда (съответно не се и продава) никъде от 2018 г. Примитивният индийски хечбек беше създаден за вътрешния пазар, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 29,4 секунди. Но пък и цената му беше без конкуренция – около 2000 долара. Има ли Tata Nano достойни приемници?

Снимки: Производителите

fallback
  • #11
    Охлювич ( преди 4 години )
    Ходил съм с айго 60 коня из цяла България. По-бавна е от повечето от изброените. Проблеми не съм имал. Естествено - изпреварва се по-рядко и внимателно. Като цяло няма грижи да обиколиш света с такава количка.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    #7 Поредното дете на демокрацията, което не знае, че тогава нямаше такова натоварено движение и нямаше колони от тирове. А и да е имало, когато нямам възможност да изпреваря не го правя. Толкова е просто, но все още има хора, които не го разбират и искат на всяка цена да го направят. Понякога цената е много висока... Тогава не бързах за никъде и съм карал спокойно. Мислил съм и за хората в колата. Нещо, което по-младите шоферчета не правят. Това пътешествие беше едно от най-щастливите мигове.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 Кое са пълните безумия според теб? Да в момента на дечицата на демокрацията може и безумно да им се струва, но тогава бяха такива времена. Важното беше да имаш някаква кола, да успееш да си извадиш туристическа виза(беше много трудно) да си вземешнякаквасума за гориво и потегляш. Последното нещо е да мислиш какъв клас кола е. Важното да е здрава и да не те оставя на пътя. Корсата беше на няколко год.и много надеждна кола. Такива пътешествия изЕвропа с полско фиатче и трабант са правени също.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Имах Пунто Кабрио 1.2 60кс. Няколко пъти съм ходил с него на море. Спокойно съм си го карал със 110-120 км. Не съм имал проблем с изпреварванията, разбира се подбирал съм момента за тях. То ми се струва, че с всяка кола трябва да се прави.Някои от коментарите ми се струват преувеличени.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    най важното ускорение е 100-200
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Като цяло 0-100 е най-безмисления и неприложим бенчмарк. Колко често се случва в ежедневието, ако не си някой състезател, дето ако не е пръв на всеки светофар, няма да му стане вечерта. 0-60 или 0-80 (включване на булевард или шосе) е много по-важна стойност. И другата важна е 60-90 или 100. Много коли като например показаните правят 100 на 4-та което значително завишава времето, а те в града всъщност не са чак толкова неадекватни
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    да използваш градски автомобил за гранд туринг е приключение достойно да бъде увековечено в някой пътепис глава първа как изпреварих колона от тироветака че сядай и пиши ние ще четем
  • #4
    Щирлиц ( преди 4 години )
    Като не можеш да изпревариш сега,защото наближава друг автомобил,ще почакаш да се освободи лявата лента от изпреварващи,които ще настигнат бързо маломощният ти автомобил.Просто е.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    до 8 и 9 - абсолютно изнервящо и опасно се кара извънградско с автомобили под 90 коня... моят опит е с фиеста от новите под наем. Ужасно преживяване.. едно изпредварване на автобус ми се стори вечно.. и много опасно, въпреки че беше на дълга права.
  • #2
    Вандала ( преди 4 години )
    До 8Цъкнах ти минус, защото си написал пълни безумия. Тъстовете имат Корса Б 1,4, май 60 коня. Та с това нещо, аз от Казанлък до Пловдив не успях да направя нито едно изпреварване. Вътре бяхме 3 по 90 кг. човеци. Даже се прибираха вдясно да ми направят път ама туй нещо не засилва.
fallback
Последни