fallback

Новият Mercedes-Benz C-Class ще има квадратен таблет

Компанията от Щугарт се отказва от комплекса MBUX

Снимки на интериора на тестови прототип на новото поколение на Mercedes Benz C-Class бяха публикувани в Instagram. От тях става ясно, че бестселърът на германската марка ще претърпи радикални промени в салона.

Досегашният издължен тъч-скрийн на мултимедийната система ще отстъпи място на квадратен таблет. Променя се блокът за управление на климатичната система, а едни от малкото  бутони, които ще останат, е този за активиране на аварийните светлини.

Въпреки, че на снимките салонът на предсерийния прототип на новата C-Class (W206) е частично замаскиран, става ясно, че архитектурата на предния панел ще се промени напълно. Въздуховодите ще запазят формата си, но ще бъдат поставени по-нагоре. Новият таблет визуално ще бъде интегриран с управлението на климатика, като хоризонталната ориентация на екрана ще се запази.

Всичко това означава, че водачът ще трябва да свежда очи надолу, за да може да погледне информационно-развлекателния комплекс. Явно е, че в Mercedes-Benz са решили да се откажат от обединения в едно цяло панел MBUX, което се видя и при прототипа на новата S-Class, както и на снимките на салона на електрическия концептуален модел EQS. 

Технически детайли за новата C-Class липсват, но се твърди, че най-мощният вариант - Mercedes-AMG C 63, ще остане без 4,0-литровия битурбо V8. Неговото място ще заеме хибриден агрегат с 2,0-литров бензинов турбодвигател. За модела са предвидени няколко електронни системи от S-Class, в това число и автопилот.

Премиерата на новия Mercedes-Benz C-Class е планирана за 2021 г. Повечето подробности ще научим още в края на 2020 г., тъй као тогава трябва да бъде представена новата генерация на флагмана S-Class.

Снимки: Instagram

fallback
  • #11
    до 11 ( преди 4 години )
    Какъв САЩ, какви пет лева!? Ти не си си показал носа от Филиповци, ромче нещастно!
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Тука в Сащ е въпрос на престиж да караш Мерцедес, Порше или друга бутикова кола. Имаме ГЛЕ и С-класа, имат си застраховки и ми е все тая кога е се счупи искам комфорт и престиж, чупи се идват взимат я и ми дават заместваща. Тука които работи има голяма къща в хубав квартал, а които е посредствен кара японска барака и живее в кофти квартал. Никои не се прехласва по по стари коли от 5г освен по доказани класики, но хората гледат напред а не стоят на ниво 90-те години. Затова и Тесла също е ОК.
  • #9
    до 9 ( преди 4 години )
    Ти си тоя дето, ползва едни и същи лафове и се прави на бизнесмен, докато чисти офисите из Германия!
  • #8
    FF ( преди 4 години )
    Ти да видиш,дечко да ни поучава,..ми ако изкарваме повечко и от 1к лева ?Ко прайм детенце.Да 2020 сме,...близко е времето в което дойч ауто фирмите ще отрежат клона на който седят.Ние поне помним защо Мерц беше номер едно ,а ти помниш ли телефона с шайба..или си правен с чат между 2 лъскави смартфона ?Когато ти изкараш 100к лева ,пръснеш ги за ламарина,а тя горката спе на 19 к километър ,ние ще дойдем да снимаме хленченето ти.Съгласен.?
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Таблет, V8,.... мале, мале! Не трябва и първо да си решат проблемите с ръждата?
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Смешното е как разни хорица с по 1000 леа заплати и коли за по 5к. много разбират от всичко. Даймлер имат една камара маркетолози, дизайнери, психолози, инженери и т.н които взимат месечно колкото наще рзбирачи за 10г., всичко измерват в милярди, като активите им са повече от БВП-то на държавата. Но баце Ганъо дава акъл, кое било гадно как старото било по добре ит.н. Ехооо 2020г сме, хората изкарват пари за да си ги харчат, хич не им пука колко били здрави едно време.
  • #5
    ( преди 4 години )
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    "грозно" - нали! Ми друго си е некое 20-тина годишно Опел-че, или Ренде с копченца и врътки!!
  • #3
    FF ( преди 4 години )
    Викайте попо...тия ке ги копаме живи... Тотално безхабери,без вкус..ъъ табелката V8 остава ли..мухаха... абе тръгнали са при...всичките.Златни яйца имаха сега ***..електромер кабели тишина..тишина като след смърт.Амин.
  • #2
    112 ( преди 4 години )
    Удрят дъното тия...
fallback
Последни